اجرای طرح روستای با سواد در کرمانشاه/روستاهای باسواد معرفی خواهند شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح روستای با سواد در کرمانشاه خبر داد و گفت: روستاهای باسواد معرفی می‌شوند.

اجرای طرح روستای با سواد در کرمانشاه/روستاهای باسواد معرفی خواهند شد

سلمان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: طرح روستای باسواد از طرح‌های عملی نهضت سوادآموزی است که در شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی استان کرمانشاه مطرح و مصوب شده و اجرای آن در استان در راستای ریشه کنی بیسوادی در روستاها است. 

وی افزود: در این طرح، روستاهای استان کرمانشاه که به طور کامل باسواد شده و هیچ فرد بیسوادی در روستا نباشد شناسایی و توسط بخشداران به استاندار معرفی خواهند شد. 

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این طرح راهکاری برای شتاب بخشی به پایان بیسوادی در روستاها با استفاده از ظرفیت مردمی‌ است؛ لذا این طرح مردم پایه، با سیاست فرصت برای مشارکت همگانی با هدف ارتقاء نظام تعلیم و تربیت کشور طراحی و اجرایی می‌شود.
 
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها همگی در راستای تسریع ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح شهرستان‌های استان کرمانشاه انجام می‌شود و در این راستا تمامی ارگان‌های مناطق و شهرستان‌ها از جمله فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید از تمام ظرفیت خود برای تحقق این امر استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر