واکنش سردار رادان به فیلم دستگیری دو دختر ۱۴ ساله توسط گشت ارشاد/ رفتار آن دخترها بد و رفتار پلیس هم یک مقدار غیرحرفه‌ای بود

سردار احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی به فیلم دستگیری دو دختر ۱۴ ساله توسط گشت ارشاد واکنش نشان داد.

واکنش سردار رادان به فیلم دستگیری دو دختر 14 ساله توسط گشت ارشاد/ رفتار آن دخترها بد و رفتار پلیس هم یک مقدار غیرحرفه‌ای بود

به گزارش خبرآنلاین،سردار احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی به فیلم دستگیری دو دختر 14 ساله توسط گشت ارشاد واکنش نشان داد و گفت: رفتار آن دخترها بد و رفتار پلیس هم یک مقدار غیرحرفه‌ای بود.

 بنابر گزارش انتخاب، روز هفدهم مردادماه امسال پس از انتشار ویدیویی از برخورد گشت ارشاد با دو دختر نوجوان، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: این ویدئو مربوط به گذشته بوده که در تاریخ یکم تیرماه 1403 مأموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متأسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند. در تعاقب هر دو نفر در خیابانِ وطن‌پور مجدداً با پوششِ نامناسب مشاهده که در حینِ انتقال به خودرو با عوامل انتظامی مجادله و کشمکش و بر اثرِ مقاومت جراحتی جزئی در احدی از ایشان ایجاد می‌شود. پس از بروزِ حادثه، ویدئو گرفته شده توسط پلیس و فیلمِ دوربینِ مداربستهِ خیابان برایِ شفاف‌سازی به مقام قضائی تحویل داده شد. ضمن آن‌که پلیس رفتارِ این‌چنینی توسط عواملِ انتظامی را در چارچوب استانداردهایِ کُنِشی و عملیاتیِ خود ندانسته و پرونده در سیستمِ قضائی و بازرسیِ فراجا مفتوح و در حال بررسی است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی دادستان نظامی تهران هم گفت: از اولین اقدامات در نظر گرفته شده در این پرونده، شناسایی و معرفی مأموران حاضر در صحنه بود که ماموران حاضر، شناسایی و به نحو قانونی احضار شده‌اند.

وی تاکید کرد: بازپرس صرفا دستور استخراج فیلم برای ثبت در پرونده را صادر کرده و هیچ دستور یا مجوزی برای تحویل آن به شاکی یا وکیل وی و یا انتشار آن در رسانه‌ها صادر نکرده است. ضمنا فیلم منتشره، از زاویه‌ای متفاوت از فیلم موجود در پرونده است.

٤٧٢٣٦

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر