جذب ۶۴ نفر در دستگاههای اداری لرستان

استاندار لرستان گفت: ۲۶۱ نفر از مجموع یکهزار و ۲۰۲ شرکت کننده در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان واجد شرایط هستند که در نهایت ۶۴ نفر امسال جذب می‌شوند.

جذب 64 نفر در دستگاههای اداری لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت بیست و یکم مرداد در نشست شورای هم‌اندیشی مدیران گزینش استان ، اظهار کرد: مرحله اول گزینش، آزمون کتبی است که باهوش ترین افراد انتخاب می‌شوند و مراحل بعدی شامل مصاحبه و تحقیق خواهد بود که امیدواریم سالم ترین و صادق ترین فرد انتخاب شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نظام اسلامی باید مردم‌دار و دارای روحیه خدمت باشند، گفت: مدیران گزینش دستگاه های اجرایی باید افراد را بر اساس منطق و توانمندی انتخاب کنند همچنین کانون ارزیابی، به عنوان مرجع رسمی برای صلاحیت انتصاب در نظر گرفته شود.

استاندار لرستان در خصوص انتصابات در دستگاه های اجرایی افزود: بیشترین تاثیر را گزینشگران در شایسته سالاری و عدالت نظام اداری دارند بنابراین گزینش کار حساس و سخت است و گزینشگران باید بتوانند در مقابل انتظارات مردم به خوبی وظیفه خود را انجام دهند.

شفقت ادامه داد: آموزش و پرورش و نیروهای مسلح به دلیل گستردگی خدمات و وظایف، از حجم کار بالایی برخوردار هستند و دیگر دستگاه ها می‌توانند از تجربیات آنان استفاده کنند.

وی با تاکید بر انجام گزینش ها بر اساس عدالت تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی دولت خدمتگزار است و باید ارکان آن همواره در حال خدمت‌رسانی به مردم باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر