جزییات دستگیری ۸ جاعل و ۴ کارچاق‌کن در کرمان

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری ۸ نفر جاعل، ۴ نفر کارچاق کن و سه نفر غصب کننده عنوان (تظاهر به امر وکالت) خبر داد و گفت: طی چندماه اخیر بیش از ۳۰ نفر تحت عنوان اتهامی رشوه دهنده و رشوه گیرنده تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

جزییات دستگیری 8 جاعل و 4 کارچاق‌کن در کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، محسن نیک ورز در دیدار کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری با رییس کل دادگستری استان کرمان افزود: این مجموعه در سال های اخیر با بهره گیری از رهنمودهای مسئولان دلسوز قوه قضائیه و مددجستن از تجارب سنوات گذشته اقداماتی انجام داده است.

او ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد دارند با انتساب خود به مسئولان یا هر جایگاهی از قوه قضائیه سوء استفاده کنند یادآور شد: این مجموعه با شدت نسبت به این سودجویان برخورد خواهد کرد و هیچ اغماض و ارفاقی برای این قبیل از افراد قابل پذیرش نیست زیرا مردم جامعه نسبت به قوه قضائیه بدبین می شوند و بی اعتمادی نسبت به دستگاه قضایی به ارمغان خواهد آورد.

وی تاکید کرد: ارتقای سلامت و سالم سازی (مبارزه با فساد) یکی از ماموریت های حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است که در این رابطه تلاش می شود بدنه این دستگاه از عناصر مخل و غیرقابل اصلاح پاک شود و تا حد ممکن تلاش می شود با مستندسازی و جمع آوری ادله و رعایت اصول طبقه بندی و حیطه بندی آبروی افراد حفظ شده و لطمه ای از این حیث به ایشان وارد نشود.

نیک ورز افزود: با افرادی که به انحاء مختلف با پذیرش کفالت یا ایداع وثیقه به طور مکرر اقدام به تحصیل مال از طریق نامشروع کرده و موجبات خلاصی متهمان از محکمه و مجازات را فراهم می آورند برخورد قاطعانه ای خواهد شد.

رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان افزود:  به موازات اقدامات سلبی و قاطعانه با مجرمان، اقدامات صیانتی و پیشگیرانه نیز یکی از ماموریت های حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه است و رویکرد ما همواره پیشگیری بوده نه مچ‌گیری.

او گفت: ما همواره در کنار عزیزان شاغل در قوه قضائیه هستیم و در راستای حل مشکلات پرسنل نهایت تلاش را داریم.

وی ابراز داشت: حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان در راستای عملیاتی کردن مفاد برنامه ابلاغی و جامه عمل پوشاندن به منویات ریاست معظم قوه قضائیه، تلاش کرده ضمن تعامل مثبت و سازنده با معاونت های دادگستری و مسئولان دستگاه قضایی استان، در راستای اجرای رسالت خویش و تحقق عدالت در جامعه گام بردارد و در این خصوص در زمینه های مختلفی گام برداشته و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

او در پایان گفت: سامانه تلفنی 1580 بود که پل ارتباطی دائمی بین مردم و عوامل این مجموعه است و هموطنان عزیز می توانند در هر لحظه از شبانه روز گزارش خود را از این طریق به سمع و نظر حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه برسانند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر