برخورداری ۹۹ درصد روستاهای گلستان از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: پوشش گازرسانی در استان ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی است و یک درصد باقیمانده روستاهای طرح کوچک و ییلاقی و خوش‌نشین را شامل می‌شود.

برخورداری 99 درصد روستاهای گلستان از نعمت گاز

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس، علی طالبی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با حضور در دفتر فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص روز خبرنگار محمود صارمی اظهارکرد: خبرنگاران فارس گلستان صدای رسای مردم در پیگیری مطالبات از مدیران و مسئولان هستند که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: فارس از خبرگزاری‌هایی است که شبکه‌های دنیا آن را با توجه به موضوعات مختلف، دنبال می‌کنند.

وی بیان کرد: حدود 670 هزار مشترک تجاری در استان داریم که از این تعداد 2 هزار مشترک در بخش‌های صنعتی و کشاورزی هستند.

طالبی تصریح کرد: بیش از 75 درصد از سبد انرژی استان را گاز طبیعی تشکیل می‌دهد و این نشان توسعه زیرساخت‌های استان در بخش گاز دارد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بیان کرد: پوشش گازرسانی در استان 100 درصد جمعیت شهری و 99 درصد جمعیت روستایی است و یک درصد باقیمانده روستاهای طرح کوچک و ییلاقی و خوش‌نشین را شامل می‌شود.

وی تاکید کرد: تا پایان شهریور به اکثر روستاهای فاقد گاز، گازرسانی خواهند شد.

طالبی با بیان این‌که گاز گلستان جزو 5 استان برتر از نظر برخورداری گاز است، افزود: سال گذشته مشترکان گلستان 95 میلیارد تومان صرفه‌جویی داشتند که در گاز بهای آن‌ها لحاظ شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر