ملاقات سرخابی‌ها با ستاره‌های سابق رئال مادرید

قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ نخبگان برگزار شد.

ملاقات سرخابی‌ها با ستاره‌های سابق رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا امروز جمعه 26 مرداد در هتل اینتر کانتینتال کوالالامپور برگزار شد و دو نماینده فوتبال ایران حریفان خود را شناختند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران دو نماینده ایران در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا هستند که بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC پرسپولیس در سید یک و استقلال در سید دو قرعه کشی مرحله گروهی قرار داشتند.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی دو نماینده ایران در گروه های زیر قرار گرفتند:

پرسپولیس، الشرطه، پاختاکور، السد، الهلال، النصر، الریان، الاهلی

استقلال، پاختاکور، الشرطه، السد، الهلال، النصر، الریان، الاهلی

استقلال و پرسپولیس در یک مسیر

پرسپولیس و استقلال در نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف تیم‌های الهلال، النصر و الاهلی عربستان، الغرافه، السد و الریان قطر، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق بروند و در مراسم قرعه‌کشی امروز، مدیران دو تیم پرطرفدار پایتخت در شرایطی حاضر شدند که چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف محل برگزاری 8 مسابقه مرحله گروهی خود بودند. بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، تکلیف قرعه نمایندگان ایران مشخص شد و جالب آنکه مسیری مشابه در انتظار سرخابی‌ها است و اتفاق ویژه آنکه با توجه به رویارویی استقلال و پرسپولیس با النصر در تهران، تیم پرستاره عربستانی 2 بار باید به ایران سفر کند و حضور دوباره کریستیانو رونالدو در تهران می‌تواند از اهمیت و جذابیت ویژه‌ای برخوردار باشد. بازی‌های لیگ نخبگان از روز 24 شهریور ماه آغاز خواهد شد و مرحله گروهی تا یک اسفند ادامه خواهد داشت.

بازگشت پس از غیبت طولانی

تیم فوتبال استقلال نیز در ورزشگاه خانگی از تیم های پاختاکور، الشرطه، النصر و الغرافه پذیرایی خواهد کرد و با تیم های السد قطر، الهلال عربستان، الریان قطر و الاهلی عربستان در خانه حریفان رودررو خواهد شد. استقلال پس از دو دوره غیبت در این پیکارها، بالاخره توانست راهی این مسابقات شود. آخرین بار در سال 2021 بود که آبی‌های پایتخت در آسیا حضور داشتند که پس از صعود به عنوان سرگروه، در مرحله بعد با شکست دو بر صفر برابر الهلال، از دور مسابقات کنار رفتند. حالا استقلال به غیبت طولانی مدت خود در این مسابقات پایان خواهد داد و به مصاف رقبای قدرتمند خود می‌رود.

ستاره‌های رئال مادرید رو در روی استقلال و پرسپولیس

هم استقلال و هم پرسپولیس در اولین دوره لیگ نخبگان باید با دو تیم النصر و الغرافه به میدان بروند. نکته جذاب در مورد این تقابل ها حضور کریستیانو رونالدو و خوسلو دو ستاره سابق رئال مادرید در این دو تیم است که جذابیت بازی‌ها را بیشتر خواهد کرد. پرسپولیس فصل گذشته دو بار مقابل کریستیانو رونالدو بازی کرد که یک مساوی و یک باخت نتیجه این دو بازی بود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر