هشدار جدی درباره معامله برخی نمایندگان با وزرای پیشنهادی /خائن هستید اگر امتیاز بگیرید و رأی بدهید /سر و سرّی با وزرا نداشته باشید

امام جمعه اردبیل خطاب به نمایندگان مجلس گفت: مبادا با وزرای پیشنهادی وارد معامله شوید هر نماینده ای که به وزیر بگوید اگر فلان امتیاز را به شهر من بدهی به تو رای می‌دهم هم او خائن است.

هشدار جدی درباره معامله برخی نمایندگان با وزرای پیشنهادی /خائن هستید اگر امتیاز بگیرید و رأی بدهید /سر و سرّی با وزرا نداشته باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل، در بخشی از خطبه این هفته نماز جمعه اردبیل ضمن قدردانی از رئیس جمهور در خصوص کابینه معرفی شده اظهار کرد: از آقای رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که در تشکیل کابینه به وعده خود که فرموده بود کابینه، مظهر وفاق ملی خواهد بود عمل کرد.

بنابر گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: حضور مشارب مختلف فکری در کابینه نشان اهتمام به شایسته سالاری است و راه پیشرفت و اعتلاء، لحاظ کردن شایسته سالاری در بدنه اجرایی کشور است. این اقدام رئیس جمهور واقعاً قابل تحسین و مایه امید است و ایشان در قدم اول ثابت کرد که مرد عمل است و هرچه قول می‌دهد به آن عمل می‌کند.

وی در ادامه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: در بررسی صلاحیت وزرا، جز خدا و جز شایستگی آنها امر دیگری را مدنظر قرار ندهند. مبادا با وزرای پیشنهادی وارد معامله شوید هر نماینده ای که به وزیر بگوید اگر فلان امتیاز را به شهر من بدهی به تو رای می‌دهم هم او خائن است و هم وزیر پیشنهادی که با دادن وعده به نمایندگان برای خود رای جمع می‌کند و خائن به درد این کشور نمی‌خورد وزیری که زیر بار این تعهدهای نمایندگان برود قطعاً در آینده با ظلم به مناطق دیگر و با تبعیض، خود را در محضر ملت و در محکمه الهی رو سیاه خواهد کرد.

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: اگر نمایندگان بنای اشتراط دارند برای خودشان یا برای شهرشان اشتراط نکنند شما با گرفتن رای اعتماد نماینده کل ملت هستید پس برای کل ملت اشتراط کنید مثل اینکه به وزیر پیشنهادی نیرو بگویید به شرطی به تو رای می‌دهیم که قطعی برق را در کشور حل کنی حتی یک کارخانه به خاطر برق تعطیل نشود.

امام جمعه اردبیل افزود: تعطیلی کارخانجات یکی از اسباب تورم است چون دلال‌ها می‌دانند که فلان کارخانه تعطیل خواهد شد و محصول آن به بازار نخواهد آمد یا کمتر خواهد آمد در نتیجه محصولات آن را پیشاپیش احتکار می‌کنند و قیمت را بالا می‌برند و دیگر قیمت آن محصول هیچ وقت پایین نمی‌آید همین موضوع در قطع گاز کارخانجات هم صدق می‌کند.

وی گفت: اگر می‌خواهید با وزیر اقتصاد سر و سرّی داشته باشید سر و سرّ شما این باشد که با او اشتراط کنید که به شرطی به تو رای می‌دهیم که بخشی از موتور محرک‌های تورم دورقمی استمراری را خاموش کنی.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر