لزوم مراقبت از رئیس جمهور ملت ایران

علی رغم چندین سال محرومیت ملت از عدالت علوی و آزردگی و نارضایتی آنان از رنگ و ریاهای دینی و غارت و چپاول‌های بیت المال و حراج انفال وانفس مسلمین وحذف قانون اساسی از مطالبات کشور و توسعه قانون ستیزی وقانون گریزی حافظان قانون وسرمایه های کشور و مردم ستیزی پاسبانان حریم وحرمت  شهروندان شریف ، باز هم ملت به اسلام پناه آوردند.

لزوم مراقبت از رئیس جمهور ملت ایران

ملت از خدا یاری خواستند و راه نجات را درحاکمیت منطق علوی و مرام نهج البلاغه دیدند و به جای تنفر از دین مبین به تنفر وانزجار و دوری از دینداران متظاهر ومنافقان دنیامدار شریعت شعار روکردند واین راه را تنها راه نجات خود و کشور و آینده فرزندان تشخیص دادند و با نهضت فرار از فریب و ریاء تاریخ سازی کردند و قانون نوازی نمودند و با انتخاب مردی صادق ، سالم ،اصیل ،متخصص ، مومن‌ ،خدمتگذار وعلوی مرام برگ زرین  تازه ای بر تاریخ فداکاری های ایران عزیز افزودند.

اما آنانکه برای حفظ وضع موجود  وادامه غارت وچپاول دنبال دورکردن همه امور از آگاهی ونظارت و اراده ملت بودند وحشت زده از آنچه در حال وقوع بود به دست وپا افتادند تا با قطع برق وزارت کشور و قطع رایانه های ناظرین نگذارند سیل مشارکت ملت بنیاد منافع کثیفشان را به باد دهد وامیدها ونقشه های شیطانیشان را نقش برآب نماید امابا به میدان آمدن حیدر ملت وآن که امام فرمود پشتیبان اوباشید تا به این کشور آسیبی نرسد رای ملت خوانده شدو دکتر پزشکیان که می ترسیدند بساط ظلمشان را برهم زند از صندوق اراده ملت بیرون آمد و اینچنین مقدمات سقوط فئودالهای سیاسی ، اقتصادی ، امنیتی و سارقان و غارتگران بیت المال فراهم گردید .

اما این عین بلاهت وسادگی است که فکر کنیم آنانکه مال حرام کاسبی تحریم و قانونگریزی زیر دندانهایشان مزه کرده و بند ناف خود وهفت نسلشان را به بیت المال بی صاحب مسلمین بسته اند و برای سوزاندن اقتصاد وآینده این کشور عهدنامه آتش  زده ،فیل هوا کرده ، سناریوها ساخته ، پرنده  پرانده  وپرستو خوابانده اند ، بگذارند آب خوش از گلوی ملت مظلوم تشنه عدالت پایین رود .
فئودالهاباانواع ترفندهای شیطانی تلاش کردند تا:

مردم را ناامیدسازند

نخبگان جوان را فراری دهند متخصصین مجرب را منزوی کنند

سرمایه ها رابه مسیرهای سوداگری ودلالی ورباخواری بکشند

ایرانیان خارج نشین را از آمدن بترسانند

مشارکت ملی راکاهش دهند

اعتماد ملی رابسوزانند

مراجع ومجتهدین دلسوز ملت را از حیز انتفاع  ساقط کنند

ناقدین دلسوز را هوکنند

شفافیت را چرکین نمایند

دریچه های آگاهی ملت رافیلترکنند

وآمرین به معروف وناهیان از منکر وسوت زنان جرم وتخلف رابه جرم تشویش افکار ،  به بند قانون خلاف قانون اساسی بکشند .

این غارتگران کثیف تر از چنگیزمغول وچپاولگران پست ترازتیمور واشغالگران وقیح تر از اسکندر و مردم ستیزان  حریص تر ازپهلوی ، مگر تسلیم خواست ملت می شوند .

این حرام لقمگان  حرامزاده پرور برای حفظ وضع موجود خود وپیشگیری از حاکمیت قانون وحکم واطلاع وآگاهی ملت از ثروت هاواقدامات غیر قانونی وغیرشرعیشان ، دست به هرکاری خواهند زد تا رئیس جمهور آزاده و ناهماهنگ را یا هماهنگ وهمراه کنند یا ساکت وخنثی و یادرصورت ناهماهنگی وممانعت برکنار و حذف نمایند.

این مارهای افعی شده ولع زیادی درکنار جمع مال حرام به کسب جاه ومنزلت باد آورده حکومتی دارند تا با یک تیر دونشان رابزنند هم مصونیت داشته باشند در برخورد حاکمیت وهم حفاظت داشته باشند در برخورد مردم .

باگذشت زمان حقایقی از پرده مخفیکاری مفسدین رانت خوار وکاسبان تحریم کمرشکن ملت ایران بیرون میافتد که تکذیب وتخریب ها هم نمی تواند تاثیرآنرا بگیرد وآگاهی ملت شیشه عمرشان را خواهد شکست فقط نیاز به صبر وارتباط کشوردوستان باهم  دارد.

به اعتراف زیر در ناجوانمردی و مردم ستیزی یکی از کاسبان تحریم دقت کنید ، که یک مسئول امنیت بخشی به روح وجسم وآینده ملت چگونه برای حفظ کاسبی خود وخانواده و یاران کاسبش آتش می زند به کسب وزندگی وآینده کشور و ملتش.

یقینا درحالت آرامش و قانونمداری ، جای این عناصر که در 45 سال گذشته جز تخلف و منفعت طلبی و باندبازی وریاکاری از آنها دیده نشده گوشه زندان است  ومصادره اموالشان حتمی است نه کاخ نشینی و بودن در صف اول مسئولین در ضیافت وزیارت ها .

به خبر توجه فرمایید که این نمون‌ای است از این رذالت ها وکارشکنی های عناصر تکیه زده برجایگاه افاضل :

سردار شریف سخنگوی سابق سپاه در مراسم تودیع خود گفت:

چند سال پیش گفتم در بحث موشک، کاری را که در این راه آغاز شده با قدرت، دقت، سرعت و حجم تخریب بالا ادامه می‌دهیم. روز بعد تماس گرفتند که ظریف از هتل کوبرگ گفته این اظهارات تمام بساط ما را به هم ریخته. سردار عزیز جعفری به من گفت خیلی حرف خوبی زدی، یک بار دیگر این ها را تکرار کن.

آن روز در حال رفتن به زنجان برای سخنرانی روز قدس بودم که فردی از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تماس گرفت که آقای شریف چه کار کردید! گفتم چطور؟ گفت آقای ظریف از هتل کوبورگ تماس گرفتند و گفتند اظهارات ایشان تمام بساط ما را به هم ریخت و من خیلی ناراحت شدم، چون بالاخره آن هتل کوبورگ را سال‌ها می‌دیدم و فکر می‌کردیم دود سفیدی هم از آن می‌آید و نیامد، خیلی ناراحت شدم، چون همانطور که سردار سلامی فرمودند به موقع حرف زدن ما خیلی مهم بود. رئیس جدید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه ادامه داد: به آقای جعفری گفتم چند دقیقه پیش از شورای عالی امنیت تماس گرفتند و اعتراض داشتند، سردار جعفری گفت اتفاقا چند دقیقه پیش آقای شمخانی با من تماس گرفت و گفت بگویید فلانی این حرف را دوباره تکرار کند.

حال آیا این فئودالهای گنده شده از مال وروابط حرام ، تسلیم رای ملت خواهند شد و به وزرای مردمی ، سالم و قانونمدار راضی می شوند ، به رئیس شعام کاردان ، سلامت و دلسوز ملت وامنیت ملی تن می دهند ، به رئسای بازرسی و معاونین سالم ، صادق و صالح اجازه کار می دهند تا بیایند وبساط آرامش وهمزیستی مسالمت آمیزشان باقاچاقچیان و مزدوران نفوذی دشمنان زیر سایه تحریم وسردرگمی وتشویش ملت رابهم بزنند وملت را آگاه کنند وآنها را آواره .

مشخص است این گرگهای باران دیده هرگز ساکت نخواهند نشست واین سیل نابودگر فقر وفساد وتحریم را از طرق مختلف به دشت های بی آب وعلف خواهند کشاند وشوق وشعله های سوزاننده حرامخواری را کم فروق وخاموش خواهند کرد ، مگر با لطف خدا وراهنمایی چشمهای بصیر ، ملت ورئیس جمهور بفهمند چه کار بزرگی را با کمترین هزینه انجام  داده اند ، در کجای تاریخ وصحنه جنگ ایستاده اند و بااین دزدان امنیت وحیثیت وشرف ملت چه بایدکرد تا ان شاءالله ملت وکشور در دام صحنه سازی های این باند تبهکار وفئودال های امنیتی نیفتد که آنان یا با نا امن سازی جو جامعه توسط تحرکات اعتراضی خاص که با نفوذ اراذل سازماندهی شده به آشوب واغتشاش کشیده می شود ویا با فراهم کردن بهانه ومقدمات راه انداختن جنگ ودرگیری و ایجاد مشغولیت  خارجی برای دولت وملت آنان را از پیگیری اهداف قانون وحسابرسی برقانونگریزی ها وغارتگران منحرف نمایند .

این فئودال های امنیتی  آنقدر کثیف شده و پیچیده عمل می کنند که میتوان مشاهده کرد از همکاری خط نفوذ بادشمنان که هنیه را شهید کرده اند خوشحالند تا دولت را جوری به نتیجه برسانند تا وضعیت  امنیتی شود و مردم ورئیس جمهور را سرگرم وخادم در درگیریهای  آینده نمایند و امیدهای ملت برای اصلاح وضع را در نطفه خفه کنند واولویت اصلاح حکمرانی را به وادی فراموشی ببرند .
امید به اینکه ملت ونمایندگان مجلس شورای اسلامی با هوشیاری و پشتیبانی از رئیس جمهور منتخب دراجرای برنامه های حق طلبانه وعدالت گسترانه ، توطئه دشمنان ومزدوران داخلیشان را خنثی وسناریوهای فئودال های ضد ملت را به شکست بکشانند .ان شاءالله

الالعنت‌الله علی القوم الظالمین والحمدلله رب العالمین

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان