چالوس یکطرفه شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس و آزاد راه تهران ـ شمال زمینه ساز محدود شدن بار ترافیکی در این محور شده است.

چالوس یکطرفه شد

به گزارش خبرآنلاین، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: همزمان با تعطیلات ابتدای در هفته آینده حجم تردد خودروها در جاده های کشور افزایش یافته است. وی گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک تردد از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ما شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ‏ هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان در خبری نوشت:وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 7 تا 13 در برخی از مقاطع و حدفاصل تونل شماره 17 تا 18 و تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور هراز مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده های شاهاندشت ، وانا و سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و شاهاندشت گزارش شده است.

او گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه را شاهد هستیم. تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر(رفت و برگشت) گزارش شده است.

او با بیان اینکه با توجه به هدشدار سطح قرمز هواشناسی برای نواحی جنوب کشور کاربران جاده‌ای و مسافران ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی 141، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان