برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ایران در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ایران از تاریخ ۲۶ شهریور لغایت ۳۱ شهریور و با حضور ۱۵٠ فیلم ساز و عکاس از ۱۰ استان کشور در قزوین برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ایران در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین براتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه ای که با حضور معاونین فرهنگی و رسانه ای، امور هنری و سینمایی و مدیریت توسعه و منابع و مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رییس انجمن سینمای جوان استان تشکیل شد، گفت: به منظور ایجاد هماهنگی های بیشتر برای برگزاری جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ایران در قزوین، جلسه ای با سینمای جوان ایران و همچنین جلسه‌ای با معاون توسعه مدیریت و منابع سینمایی سازمان سینمایی کشور داشتیم که الحدلله جلسات خوبی بودند و ماحصل این دو جلسه ان شاءالله حمایت هر دو مجموعه از جشنواره خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه ایران از تاریخ 26 شهریور لغایت 31 شهریور و با حضور 15٠ فیلم ساز و عکاس از 10 استان کشور در قزوین برگزار خواهد شد.

براتی افزود: مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به دلیل برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف، تجربیات خوبی کسب کرده که لازم است در روند برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه ایران نیز از تجارب قبلی و اندوخته گذشته بود خود نهایت بهره را ببریم.

این مسوول گفت: همزمانی روز و هفته قزوین با ایام برگزاری جشنواره، فرصت خوبی برای شناساندن قزوین است و در این خصوص می توان از ظرفیت میراث فرهنگی و شهرداری حداکثر استفاده را داشته باشیم.

براتی با بیان اینکه از دیگر نهادهایی که می‌توانند همکاری داشته باشند، سازمان بسیج هنرمندان و روابط عمومی و معاونت فرهنگی سپاه است افزود: در این راستا باید معاون هنری و روابط عمومی اداره کل ارشاد پیش بینی های لازم را داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان