۱۹۳ طرح مخابراتی آماده بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۴۷۵ میلیارد ریال در استان سمنان

مدیر مخابرات منطقه سمنان از ۱۹۳ طرح مخابراتی آماده بهره‌برداری به مناسبت هفته دولت، با هزینه اعتباری بالغ بر ۴۷۵ میلیارد ریال خبر داد.

193 طرح مخابراتی آماده بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 475 میلیارد ریال در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مهندس مجید دارائی با اعلام این خبر تصریح کرد: پراکندگی پروژه‌های آماده بهره‌برداری در سطح استان بصورت متوازن بوده و حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته را در بر دارد.

مهندس دارائی تصریح کرد: شبکه فیبرنوری، واگذاری FTTH (تانوما یا فیبرنوری خانگی شرکت مخابرات ایران)، نصب و توسعه سوئیچ، دیتا، پاور و تغذیه نیرو، تأسیسات و ساختمان، همراه (ارتقا سایت و سایت جدید)، USO و بهسازی و نوسازی حوضچه‌های مخابراتی از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مخابرات منطقه سمنان در هفته دولت امسال می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه سمنان افزود: تعداد 35 پروژه در حوزه فیبر اختصاصی و 120 پروژه در بخش فیبرنوری و واگذاری FTTH آماده افتتاح است که اجرای فیبر شهری، بین‌شهری، سازمان‌ها و ایجاد مرکز تلفن کافوی نوری POTS را شامل شده و تسهیل در ارتباطات و انتقال داده و ارائه تلفن ثابت و اینترنت و سرویس‌های با کیفیت بهتر و به‌روزتر بر این بستر امن را در پی دارد.

وی خاطرنشان کرد: 6 طرح در بخش سوئیچ با مزایای امکان واگذاری سرویس‌های مناسب و افزایش کیفیت سرویس سوئیچ آماده افتتاح می‌باشد.

مهندس دارائی اضافه کرد: 10 پروژه در بخش دیتا با هدف واگذاری سرویس وایرلس و توسعه، ظرفیت‌سازی، بهبود زیرساخت دیتا و ارتقاء کیفیت سرویس و تعداد 17 طرح در حوزه پاور و تغذیه نیرو، تأسیسات و ساختمان با مزایای تأمین برق پایدار و بهبود پایداری و قابلیت اطمینان شبکه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر مخابرات منطقه سمنان یادآور شد: تعداد 3 پروژه در حوزه ارتباطات سیار با هدف احداث و ارتقاء سایت BTS همراه اول و با مزایای بهبود پوشش شبکه و ارتقاء تکنولوژی و همچنین تعداد 2 طرح در بخش USO آماده بهره‌برداری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان