پیام تبریک مدیرعامل رایتل به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل در پیامی، انتخاب شایسته و آغاز به کار دکتر ستار هاشمی به‌عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل رایتل به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرآنلاین، در پیام حسین ملازاده آمده است: رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی که نویدبخش آینده روشن برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است را به جنابعالی تبریک گفته و توفیق و تعالی شما را از پیشگاه یکتای بی‌همتا خواستارم.

بی‌تردید حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیازمند تخصص، تجربه و نوآوری است و رکن محوری آن مدیرانی متخصص و توانمندی هستند که به این عرصه در حال پیشرفت، قوام و تعالی بخشند.

شما به حمدالله به هنر خدمت‌گزاری در این عرصه آراسته‌اید و بی‌تردید اهتمام، لطف و همراهی‌تان در دولت چهاردهم که وفاق ملی نامیده شده است، زمینه‌ساز توفیق روزافزون وزارت ارتباطات در گشایش‌های جدید این عرصه برای کشور عزیزمان ایران و هموطنان خواهد بود.

رایتل به‌عنوان اپراتور سوم تلفن همراه کشور اعلام می‌دارد در مسیر پیش‌رو همراه و همدل جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود تا در رقابتی عادلانه در صنعت تلکام و به‌منظور ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت به هم‌وطنان عزیز در سراسر این پهنه بزرگ، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب با هدایت و حمایت شما باشیم.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان