اولویت وزارت راه و شهرسازی چهار خطه کردن مسیر اهواز - خرمشهر است / وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است

صادق مالواجرد چهار خطه کردن محور اهواز – خرمشهر را از الویت‌های وزارت راه و شهرسازی خواند و گفت: با این اقدام تا کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

اولویت وزارت راه و شهرسازی چهار خطه کردن مسیر اهواز - خرمشهر است / وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از مرز شلمچه، «فرزانه صادق مالواجرد» شامگاه (پنج‌شنبه 1 شهریورماه) در بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: جاده اهواز به خرمشهر 110 کیلومتر بوده که اجرای چهار خطه کردن آن قدم مثبتی برای تردد زوار و کشت و صنعت‌های موجود در منطقه است.

وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم، چهار خطه کردن محور اهواز – خرمشهر را از الویت‌های وزارت راه و شهرسازی خواند و افزود: با این اقدام تا کاهش حوادث جاده‌ای در این مسیر شرایط برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان است، تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط خدمت رسانی به زائران است.

صادق مالواجرد گفت: البته ایرادات و کمبودهایی وجود داشت که در تلاش هستیم برای اربعین سال آینده این مشکلات را رفع کنیم تا تردد زائران تسهیل گردد.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرزهای کشور اضافه کرد: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات کمبود اتوبوس در برخی از مرزهای هشت گانه گزارش شد که برای سال آینده طوری برنامه روزی خواهد شد تا فشار ناوگان بر شهرهای مرزی نباشد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امروز تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رئیس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر زائران وسایل ایاب و ذهاب تامین گردد تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وی وضعیت تردد و خدمات دهی به زوار در مرزهای خوزستان را مناسب خواند و بیان کرد: البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان