نشست هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی شهرستان شاهرود برگزار شد

نشست با هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود برگزار شد.

نشست هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی شهرستان شاهرود برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، سید محمدصادق رضویان گفت: باهدف بررسی نظرات و پیشنهادها به‌منظور رشد و توسعه صنایع‌دستی شهرستان شاهرود و رفع چالش‌های موجود، نشست صمیمی با هنرمندان و فعالان حوزه صنایع‌دستی شهرستان شاهرود برگزار شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: یکی از موضوعاتی که می‌تواند موجب رشد و توسعه صنایع‌دستی شود ایجاد همگرایی و همکاری بین حوزه صنایع‌دستی و حوزه گردشگری در سطح شهرستان شاهرود است و بلعکس.

سید محمدصادق رضویان گفت: باید برای توسعه بازار فروش محصولات صنایع‌دستی نسبت به توسعه حوزه نفوذ و بهره‌گیری از ظرفیت شیوه‌های نوین بازاریابی و فروش بهره‌مند گردید.

او افزود: وجود تنوع تولیدات صنایع‌دستی در شاهرود که از کیفیت و ارزش‌های هنری بسیاری بهره‌مند می‌باشند، همواره مورد استقبال گردشگران اعم دارند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود گفت: اگر بخواهیم در حوزه صنایع‌دستی شهرستان شاهرود به بازار فرا منطقه‌ای دست یابیم باید ابتدا آموزش شیوه‌های بازاریابی نوین را برای هنرمندان صنایع‌دستی برگزار کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان