افتتاح ۵ پروژه حوزه سلامت در بیمارستان شهدای لردگان همزمان با هفته دولت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت ۵ پروژه حوزه سلامت در بیمارستان شهدای لردگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح 5 پروژه حوزه سلامت در بیمارستان شهدای لردگان همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،  دکترمحمد حسین  اعرابی در تشریح این خبر اظهار کرد: در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه‌ توسعه فاز اول اتاق عمل، سالن جدید چند منظوره مدافعان سلامت، بهسازی و نوسازی بخش داخلی زنان، سالن ترزیقات سرپایی اورژانس و ساختمان منیفولد بیمارستان شهدا لردگان افتتاح شد.
 
وی افزود:  فاز اول اتاق عمل این بیمارستان باصرف بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی استان و با هدف بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در نوبت‌دهی عمل‌های جراحی مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر اعرابی یاداور شد: سالن چند منظوره مدافعان سلامت این بیمارستان نیز با ظرفیت 110 نفر و هزینه تقریبی 700میلیون تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد: برای بهسازی و تعمیرات اساسی بخش داخلی بیمارستان نیز 1.5 میلیارد تومان هزینه شد.

دکتر اعرابی خاطرنشان کرد: تغییرکاربری و بهسازی بخش تزریقات سرپایی اورژانس هم با هزینه 400 میلیون تومان و ساختمان منیفولد با یک میلیارد تومان اعتبار انجام و به بهره برداری رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان