مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان گفت: مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص در گروه‌های تالاسمی و دیابت از ۱۷ تا ۲۰ شهریور به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی کشور بیماران خاص به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، عباس کریمی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات ملی گروه تالاسمی و دیابت در شهرکرد افزود: استان پس از گذشت 13 سال از آخرین میزبانی رقابت‌های بیماران خاص، شهریور امسال برگزار کننده مسابقات رشته‌های تیراندازی و دارت برای 2 گروه بیماران تالاسمی و دیابت است.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها در شهرکرد تصریح کرد: تاکنون 17 استان برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که آمار ورزشکاران اعزامی این استان‌ها در 2 بخش بانوان و آقایان به بیش از 200 نفر می‌رسد.
 
کریمی گفت: آیین پایانی این رقابت‌ها و تجلیل از برترین‌ها با حضور مسئولان فدارسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء و جمعی از مسئولان استانی در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می شود.
 
رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان به آمادگی 18 ورزشکار استان در قالب تیم‌های الف و ب استان برای حضور در این رقابت‌ها هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تیراندازی و دارت از جمله رشته‌های مدال‌آور برای استان به شمار می‌رود، امید است ورزشکاران استان بتوانند با استفاده از فرصت میزبانی، جام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان