آغاز طرح جمع آوری متکدیان در شهرستان رفسنجان

دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان رفسنجان از اجرای طرح جمع‌آوری متکدیان در این شهرستان با همکاری دستگاه‌های متولی خبر داد.

آغاز طرح جمع آوری متکدیان در شهرستان رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا محمدی در تشریح جزییات این خبر گفت: حضور متکدیان در سطح شهر به نوعی حیثیت عمومی را خدشه دار و چهره شهر را زشت جلوه داده و وقوع این جرم خود می تواند عامل به وجود آمدن جرایم کلان در سطح این شهرستان باشد.  

او اعلام کرد : در اجرای این طرح شهرداری، اداره بهزیستی، نیروی انتظامی و خیریه ها همکاری دارند و زیر نظر دستگاه قضا برای اجرای آن وارد عمل شده اند.  

دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان رفسنجان هدف از اجرای طرح جمع آوری متکدیان را کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد و افزود:  صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از بروز جرایم مرتبط با معضل تکدی‌گری از دیگر اهداف این طرح می باشند.  

وی خاطر نشان کرد: در صورت دستگیری متکدیان تمامی وجوه تحصیل شده و خودرویی که نسبت به انتقال آنان مبادرت می‌کند ضبط و جرایم سنگینی نیز برای متکدیان متجاهر صادر خواهد شد.  

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان هشدار داد:  درصورت مشاهده متکدیان اتباع دستور ترد از کشور نیز برای آنها صادر خواهد شد.  

محمدی بیان داشت : از تمامی شهروندان تقاضا داریم که کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به هیچ عنوان به متکدیان درسطح شهر ندهند و جهت کمک کردن می توانند به خیریه ها و کمیته امداد و سایر مراکز امدادی به صورت آنلاین و حضوری کمک کنند و در اجرای این طرح پشتیبان همه مسئولین  در این طرح باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان