کوچک کردن سرشانه با این تمرینات ورزشی

کوچک کردن سرشانه با حرکت های ورزشی امکان پذیر می باشد و در این حالت شما باید با برخی از این حرکت ها آشنا شوید و در این مطلب تمامی حرکاتی که در این زمینه به شما کمک می کند را برایتان بررسی می کنیم.

کوچک کردن سرشانه با این تمرینات ورزشی

یکی دیگر از دغدغه های مردم کوچک کردن سرشانه در ورزش می باشد بنابراین اگر شما هم دارای سرشانه های خیلی بدی هستید و دوست دارید که شانه هایتان ظریف و زیبا باشد بهتر است این مطلب را از دست ندهید زیرا در آن ورزش های مناسب برای این کار را برایتان مورد بررسی قرار می دهیم.

 ورزش های خوب برای داشتن سرشانه کوچک

ورزش برای کوچک کردن سرشانه

لاغری در بخش خاصی از بدن یکی از افسانه های قدیم بوده و بسیار پرطرفدار می باشد اما متاسفانه این مورد غیر ممکن است اینکه کدام یک از قسمت های بدن لاغر شود در اختیار شما نخواهد بود ولی برای کوچک کردن سرشانه نباید ناامید شوید زیرا راه حل این مورد کاهش وزن کلی بدن می باشد.

لاغری در کتف و سرشانه بسیار ساده می باشد و برای اینکه چربی های اضافی را از دست بدهید باید ورزش کرده و سالم در غذا بخورید و همچنین اگر شما اضافه وزن دارید بهتر از رژیم های متناسب با بدن خود بگیرید و با کاهش رساندن کالری به بدن خود لاغری را تجربه نمایید.

داشتن شانه های باریک و ظریف که هر تغییری که مربوط به استخوان باشد غیر ممکن خواهد بود زیرا که فرم استخوان تغییری نخواهد کرد. اما لاغری در بخش کتف و سرشانه ممکن خواهد بود و می توانید برای لاغر کردن این بخش های بدن به صورت کلی به سمت لاغری بروید و کل بدن را نیز دچار کاهش وزن کنید. یادتان نرود که هر چقدر به صورت کلی لاغر شوید سرشانه شما نیز لاغر تر می شود بنابراین باید برنامه برای کاهش وزن خودتان داشته باشید.

اهمیت سرشانه ظریف داشتن

چربی سوزی و کاهش وزن

برای اینکه وزن بدن خود را کم کنید نیاز است به دنبال برنامه ای برای چربی سوزی باشید و معمولاً بهترین روش چربی سوزی انجام دادن ورزش های مانند ایروبیک می باشد همچنین در کنار این مورد بعد از ورزش های قدرتی نیز استفاده کنید اگر قصد دارید که سرشانه کوچک تری داشته باشید نباید از انجام دادن حرکت ورزشی که مخصوص برای کوچک کردن این بخش های بدن می باشد هراسی داشته باشید. البته یادتان باشد که داشتن برنامه های غذایی و یک رژیم خوب نیز در این زمینه اهمیت دارد و می تواند به شما کمک کند.

تمرینات هوازی شدید و متوسط می تواند برای شما در این زمینه اهمیت زیادی داشته باشد و باید مدت زمان خاصی را در طی هفته برای این کار در نظر بگیرید. سعی کنید روزانه 30 الی 60 دقیقه از وقت خود را برای انجام دادن این حرکات قرار داده و  ورزش هایی که برایتان لذت بخش تر است را انجام دهید. دوچرخه سواری و دویدن نیز از پرطرفدار ترین حرکات ورزشی خواهد بود که می توانید آن ها را انجام داده و از کاهش وزن خود لذت ببرید.

برخی از روز ها می توانید حرکت ورزشی شدید انجام دهید و یا از حرکت ورزشی متوسط در ساعت های طولانی تری استفاده کنید و یا ورزش های شدید را در ساعت کوتاه تر انجام دهید و این کار ها به شما کمک می کند تا انجام دادن این ورزش ها برایتان خسته کننده نباشد. مهم ترین فایده ورزش های هوازی این است که به طور کلی باعث کاهش وزن شما خواهد شد و یک سری از ورزش های دیگر نیز وجود دارد که جهت تقویت میان تنه و پایین تنه می باشند و این ورزش ها برای اندام های شما بسیار خوب می باشند.

کوچک کردن سرشانه

داشتن رژیم غذایی

رژیم غذایی خوبی را برای خودتان انتخاب کنید به طوری که مقدار مواد مغذی و کافی برای بدنتان تهیه کنید و در عین حال کالری غذای دریافتی شما باید کم تر از حالت عادی باشد تا با این کار وزن خود را کاهش دهید زیرا که این کار باعث می شود تا بدن شما انرژی خود را از چربی های ذخیره شده در بدن بدست آورده و به این ترتیب وزن شما کم تر خواهد شد.

تقویت و حجم دهی به پایین تنه

برای اینکه بتوانید سرشانه کوچک تر داشته باشید نیاز است تا عضلات پایین تنه خود را تقویت کنید و با این کار تمرینات قدرتی مثل اسکات، کیک پک و لانگز را نیز انجام دهید تا بتوانید اندام جذاب تر برای خودتان داشته باشید. این روش ها به شما کمک می کند تا سرشانه هایتان کوچک تر به نظر رسیده و اندام شما جذاب تر خواهد شد.

نکات مهم

  • بسیاری از خانم ها دوست دارند که سرشانه های کوچک تر داشته باشند بنابراین باید کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دهد و حدوداً باید بین 300 الی 500 کالری دریافتی خود را حذف کنند. این کار به آن ها کمک می کند که در یک هفته یک کیلو گرم از وزن خود را کاهش دهند.
  • برای کوچک کردن سرشانه در هفته باید 150 دقیقه ورزش های قلبی عروقی داشته باشید.
  • ورزش های قدرتی را فراموش نکنید زیرا استفاده از این ورزش ها زیر نظر یک مربی حرفه ای می تواند باعث شود که شما حجم عضله در ناحیه شانه و بازو و زیر بغل را کاهش داده و پایین تنه تان را بهبود بخشید.
  • استفاده از لباس هایی که متناسب با شما باشد می تواند در کوچک کردن سرشانه و کوچک تر نشان دادن آن اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. سعی کنید در انتخاب لباس یقه های مناسب را انتخاب کرده و از گوشواره های ظریف استفاده کنید.
  • برای کوچک نشان دادن سرشانه خود باید لباس هایی که دارای یقه های هفتی می باشند را بپوشید.
  • برای کوچک نشان دادن سرشانه تان لباس هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ نیم تنه در بخش بالایی تیره تر می باشند.
  • برای کوچک تر کردن سرشانه با لباس بهتر است لباس هایی با نیم تنه پایین روشن تر انتخاب کنید.
  • نپوشیدن لباس های یقه باز در این زمینه اهمیت زیادی دارد.

ظریف بودن سرشانه

ترقوه داشتن

از دیگر آرزو های هر فردی این است که ترقوه ای زیبا و جذاب داشته باشد و باید بدانید که ترقوه همان استخوان باریک و زیبای سینه می باشد و به استخوان زیبایی معروف می باشد و همچنین باید در نظر داشته باشید که نوع این استخوان ها و نحوه شکل گیری ان به ساختار وراثتی در بدن بستگی دارد و برخی از افراد بدون این که تلاش خاصی در این زمینه داشته باشند این استخوان را در بدن دارند و همین مورد باعث زیبایی ان ها شده است. برخی دیگر از افراد نیز برای این که بتوانند ترقوه داشته باشند باید بتوانند حجم چربی های بدن خود را کاهش داده تا به این زیبایی برسند و در این زمینه نیاز است تا با تلاش های زیادی داشته باشند.

ترقوه یک استخوان است و عضله نمی باشد که بتوانید ان را با استفاده از ورزش ترمیم کنید و بسازید از این رو با انجام دادن حرکت های ورزشی تنها می توانید ان را نمایان تر کنید. داشتن یک رژیم غذایی سالم در این یمان دارای اهمیت می باشد و همچنین انجام دادن ورزش های سالم برای برجسته تر کردن این استخوان دارای اهمیت می باشد.

از دیگر روش های نمایان کردن این استخوان است است که آرایش کنید و با استفاده از کرم ها و سایه های آرایشی این بخش از بدن خود را بولد تر کرده و باعث شوید که برجسته تر دیده شود و زیبایی تان دو برابر خواهد شد. همچنین به یاد داشته باشید که نوع بدن شما و استخوان بندی هایتان در این زمینه اهمیت دارد و باید بدانید که امکان دارد دستیابی به این مورد برای همه افراد امکان پذیر نباشد و این مورد از تفاوت های فردی خواهد بود که باید ان را جدی بگیرید و تلاشی خسته کننده برای این مورد نداشته باشید.

کوچک شدن سرشانه با کاهش وزن

حال که با روش های کوچک کردن سرشانه آشنا شدید و اطلاعاتی در مورد این که چطور می توانید برای نشان دادن ترقوه خود از ان ها استفاده کنید آشنا شدید در ادامه می توانید اطلاعاتی دیگر در مورد ورزش در آب و فواید کیک بوکسینگ نیز بدست آورید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده در این زمینه استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان