نان در مشهد و خراسان رضوی ۲۵ درصد گران می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: با توجه به برآورد صورت گرفته، قیمت نان در استان خراسان رضوی و مشهد، همچون میانگین کشوری، ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

نان در مشهد و خراسان رضوی 25 درصد گران می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، رضا رمضانی در گفتگویی با بیان اینکه افزایش قیمت نان یک تصمیم کشوری است، اظهارکرد: در بیشتر استان‌های کشور افزایش قیمت نان را داشتیم؛ امروز افزایش قیمت نان را در تهران در برخی نان‌ها تا 40 درصد هم داشتیم.

وی با بیان اینکه در خراسان‌رضوی این افزایش قیمت 25 درصد خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه این صنف طی دو سال گذشته، افزایش قیمت زیادی در بحث اجاره‌بهای واحد، مالیات، دستمزد و بیمه کارگری و سایر مواد اولیه داشته است، یکی از تقاضاهای این صنف مبنی بر افزایش قیمت نان بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه افزایش قیمت نان در حدود 80 تا 90 درصد شهرهای کشور، اتفاق افتاده است، افزود: درحال‌حاضر، به سمت‌وسویی می‌رویم که با این افزایش قیمت 25درصدی در سراسر کشور، بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات واحدهای صنفی را رفع کنیم. همچنین اتحادیه‌ها یک ترمیم حقوقی برای کارگران داشته باشند.

رمضانی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان در مشهد قطعی است، تصریح کرد: با توجه به برآوردی که داشتیم، میانگین افزایش قیمت نان برای استان 25 درصد در کل کشور است؛ ما هم تصمیم گرفتیم برای استان از میانگین کشوری بیشتر از 25 درصد افزایش قیمت نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در تهران این افزایش بیش از 25 درصد بوده، گفت: در صحبتی که با نانوایی‌ها داشتیم، با توجه به هزینه‌هایشان، تقاضای افزایش قیمت بیش‌از 25 درصد را داشتند؛ اما با توجه به شرایط، میانگین افزایش قیمت در کشور را در نظر گرفتیم و برای استان خراسان‌رضوی نیز همین را تعریف کردیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان