۷۸۲ برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همزمان با این ایام ۷۸۲ برنامه در قالب ۸۷ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

782 برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار جمشید رضایی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک دانشگاه انسان سازی بود و مظهر اقتدار، حماسه، ایثار و از خودگذشتی بوده است.

وی افزد: هفته دفاع مقدس یک فرصت مغتنم است که یاد، نام و خاطره عزیزانی را گرامی برداریم که با اهدا خون شان، تاریخ زرین انقلاب را ماندگار کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، بیان کرد: این عزیزان در دوران دفاع مقدس مردم را به خود باوری و خود کفایی رساندند و به معنای واقعی کلمه در مقابل ستمگران ایستادگی و این مهم را به جهانیان ثابت کردند.
سردار رضایی به 782 برنامه هفته دفاع مقدس در کردستان اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام 782 برنامه در قالب 87 عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت کارکنان در رژه حماسی، اعزام یک نفر از خواهران بسیجی جهت صعود به قله هیمالیا، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، یادواره سرداران 450 شهید بیجار با محوریت شهید باقر منصوری، برگزاری جشنواره اسوه و هفته دفاع مقدس و نواختن زنگ ایثار و مقاومت و بازسازی عملیات سنندج و افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و جهاد آبرسانی از جمله برنامه‌های سپاه ویژه هفته دفاع مقدس در استان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان