تهرانی‌ها آخر هفته مراقب باشند/ هشدار هواشناسی

همچنین طی روز پنجشنبه (۲۹ شهریور) در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی همچنین طی روزهای آینده در مناطق شمالی به‌ویژه در ارتفاعات، رگبار پراکنده، باران و گاهی رعد و برق مورد انتظار خواهد بود.

تهرانی‌ها آخر هفته مراقب باشند/ هشدار هواشناسی

به گزارش خبرآنلاین،اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک در بخش‌های غربی و جنوبی استان خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران امروز (28 شهریور) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار رقیق محلی، افزایش نسبی بعضی آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی روز پنجشنبه (29 شهریور) در بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید، خیزش گرد و خاک محلی یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش دید افقی همچنین طی روزهای آینده در مناطق شمالی به‌ویژه در ارتفاعات، رگبار پراکنده، باران و گاهی رعد و برق مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای 33 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (29 شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (30 شهریور) کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد و احتمال گرد و خاک با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان