برند ساعت MVMT

تابه‌حال به‌احتمال‌زیاد شما در مقابل زیبایی یک ساعت و قیمت بالای آن هنگام خریدش از یک‌خرده فروش تسلیم‌شده‌اید و مجبور شده‌اید برای خرید آن هزینه گرافی بپردازید

تابه‌حال به‌احتمال‌زیاد شما در مقابل زیبایی یک ساعت و قیمت بالای آن هنگام خریدش از یک‌خرده فروش تسلیم‌شده‌اید و مجبور شده‌اید برای خرید آن هزینه گرافی بپردازید. خب، اگر یک برند بتواند آن واسطه را کاهش دهد و خودش مستقیماً اجناس را به شما بفروشد، به نفع شما نیست؟ باید به شما بگویم که بسیار خوش‌شانس بوده‌اید و ما برندی که این کار را برای شما انجام دهد پیداکرده‌ایم: MVMT برندی است که ساعت بعدی شمارا در اختیار خودش درخواهد آورد. با بنیتا همراه باشید.
در اینجا به 8 دلیل عمده که شمارا به خرید از این برند ترغیب خواهد کرد اشاره می‌کنیم:

 

برند ساعت MVMTmvmtwatches

یک برند باید معتقد باشد که پرداخت هزینه گزاف، وظیفه مشتری نیست
برای ساعت‌های MVMT که علاوه بر مینی مالی است بودن، دست‌ساز هم هستند، قیمت پایه از 95 دلار شروع می‌شود؛ و شما مجبور نیستید برای داشتن یک ساعت هزینه زیادی پرداخت کنید.

 

برند ساعت MVMTmvmtwatches

آن‌ها زنجیره سنتی عرضه ساعت را شکسته‌اند

شرکت MVMT اولین شرکتی است که توانسته است یک مدل از ساعت‌های خودش را از بعد از طراحی و ساخت بدون واسطه به دست مشتری خودش برساند. این کار به این منظور است که در مقابل ساخت خوب رقیبان شرکت، حذف شدن پول دلال ساعت، باعث کاهش هزینه کالای مشابه خواهد شد.

برند ساعت MVMTmvmtwatches

به‌آسانی و بدون ریسک
شما می‌توانید مدل موردعلاقه خودتان را در سایت با ویژگی‌هایی که دوست دارید انتخاب کنید و آن را در مقابل درب منزل خودتان تحویل بگیرید. این شرکت حمل‌ونقل رایگان به تمام نقاط دنیا را از ویژگی‌های خودش قرار داده است؛ و شما درصورتی‌که ساعت دلخواهتان موردپسند نبود می‌توانید آن را پس بفرستید.

 

برند ساعت MVMTmvmtwatches

کیفیت در کنار زمان
ساعت‌های این شرکت دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند، فولاد ضدزنگ، چرم اصل و شیشه‌هایی با کریستال معدنی ازجمله متریال های استفاده‌شده در این ساعت‌ها هستند. اگر شما هنوز شک دارید می‌توانید به ضمانت 24 ماهه این ساعت‌ها نگاه بی اندازید.

 

برند ساعت MVMTmvmtwatches

همکاری‌ها از هم‌اتاقی بودن شروع شد
جیک (Jake) که در سمت چپ است و کرامر (Kramer) در سمت راست دو دانشجوی شکست‌خورده بودند که به گفته خودشان حتی نمی‌توانستند ساعتی باکیفیت خوب خریداری کنند. آن‌ها با تشکیل کمپینی موفق شدند برای خودشان تولید ساعت‌های باکیفیت ایجاد کنند؛ و این‌گونه بود که MVMT متولد شد.

 

برند ساعت MVMTmvmtwatches

پیش برو، استایلت رو عوض کن
یکی دیگر از ویژگی‌های این برند تازه، اهدای یک یند ساعت دیگر به مشتریان است، بند ساعتی که همانند یک نت موسیقی تمام موزیک را تغییر می‌دهد؛ بنابراین شما با پرداخت هزینه کمتر از دو ساعت یک‌بند هم دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن استایل خودتان را عوض کنید.

 

برند ساعت MVMTmvmtwatches

ارتباط با مشتری
گروه پشتیبانی این شرکت در لس‌آنجلس همواره پاسخگوی نیاز مشتریان هستند و در مقابل آن‌ها همواره رفتار مناسبی از خود نشان داده‌اند. از طرفی آن‌ها همواره به‌صورت رایگان به ایمیل‌های مشتریان پاسخ می‌دهند وانها را پس نمی‌زنند.

 

برند ساعت MVMTmvmtwatches

به فکر دختران و بانوان هم هستیم!

آن‌ها بعد از افتتاح خط تولید ساعت مردانه، در سال 2014 اقدام به تولید ساعت‌های زنانه نیز کردند؛ و همانند رشد ساعت‌های مردانه خود، با رشد سریعی تبدیل به یکی از برندهای موفق درزمینهٔ تولید ساعت‌های زنانه شدند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر