رنگ مو جدید پلاتینه کریستن استوارت (Kristen Stewar)

مطمئناً کریستن استوارت در یک چرخه، رنگ موهایش را تغییر می‌دهد

مطمئناً کریستن استوارت در یک چرخه، رنگ موهایش را تغییر می‌دهد. ما موهای او را به هر حالتی دیده‌ایم، از موهای کثیف و ژولیده در فیلم اتاق وحشت (Panic room)  تا موهای معروف موج‌دار در فیلم گرگ‌ومیش (Twilight). اما این بار جدیدترین رنگ مو استوارت کمی متفاوت‌تر است. پلاتینه.مسلماً کریستن از ریسک کردن و زشتی خودش نمی‌ترسد، این بار یکی از زیباترین استایل های مو زنانه را در میان سلبریتی ها به مردم معرفی کرده است.  همراه با بنیتا باشید.

 

کریستن استوارتCredit: FilmMagic

درعین‌حال باید بدانید که کریستن در کنار تغییر رنگ مو، اصلاح زیبایی هم بر روی موهای خودش انجام داده است. این تغییر رنگ و اصلاح مو در عرض یک‌شب ایجادشده است. به‌طوری‌که بیشتر مردم از دیدن ظاهر جدید استوارت شگفت‌زده شدند.

اگر شما هم همانند استوارت به شام شانل (Chanel dinner) دعوت‌شده‌اید و می‌خواهید استایل خاصی داشته باشید، بهتر است مدل موهایی متفاوت و رنگ مویی خاص همانند کریستن استوارت داشته باشید زیرا که او به‌خوبی می‌تواند در بهترین مواقع بهترین کارها را انجام دهد.

رنگ مو او شاید کمی برای مردم عجیب باشد ولی مدل مویی که او انتخاب کرده بود تقریباً همه را شگفت‌زده کرد. این مدل اصلاح مو، مدلی مابین مصری و پیکسلی است. این کار توسط آرایشگر معروف آدیر آبرجل  (Adir Abergel) است که پیش‌تر از این مدل موهای امیلی کلارک هم توسط این آرایشگر در مراسم امی تدارک دیده‌شده بود .

برای اینکه بیشتر با تغییر چهره بازیگران در اثر آرایش‌ها و تغییر استایل مو خودشان آگاه شوید به مقاله چهره سلبریتی‌ها بدون آرایش مراجعه کنید.

رنگ پلاتینه Credit: Getty

رنگ مو جدید پلاتینه کریستن استوارت


 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر