رضایی کوچی به الف خبر داد: تشکیل کمیته ویژه کمیسیون عمران برای جعبه سیاه هواپیمای A.T.R / بررسی جعبه سیاه در صبح فردا

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون عمران برای بررسی جعبه سیاه هواپیمای A.T.R کمیته ویژه تشکیل داده که بررسی جعبه با حضور نمایندگان مجلس و عضو کمیته باشد.

رضایی کوچی به الف خبر داد:			تشکیل کمیته ویژه کمیسیون عمران برای جعبه سیاه هواپیمای A.T.R / بررسی جعبه سیاه در صبح فردا

محمدرضا رضایی کوچی، نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به سقوط هواپیمای A.T.R در سمیرم در نزدیکی فرودگاه یاسوج گفت: کمیته تشکیل شده مجلس چهار عضو دارد که اینجانب بعنوان رئیس کمیسیون، سید احسن علوی رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون، محمد مهدی افتخاری نماینده فومن و عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده از اعضای کمیسیون عضو این کمیته هستیم.

وی با بیان اینکه جعبه سیاه به تهران منتقل شد، افزود: با توجه به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما، قرار شد این جعبه صبح فردا باز و مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: صبح فردا احتمالا در سازمان هواپیمایی کشور جلسه ای تشکیل می شود و جعبه سیاه این هواپیما باز خواهد شد.

رضایی افزود: این جلسه با حضور نماینده دادستانی، اعضای کمیته سوانح هوپیمایی و نمایندگان مجلس خواهد بود.

هواپیمای ای تی آر 72 - 600متعلق به هواپیمایی آسمان در ساعت 8:05 صبح روز یکشنبه 29 بهمن فرودگاه مهرآباد را به مقصد یاسوج ترک کرد اما در نزدیکی یاسوج به قله های دنا برخورد کرد. این هواپیما 66 مسافر و کادر پروازی داشت.

بعد از سه روز جستجو لاشه های هواپیما و برخی اجساد پیدا شده و جستجوی برای پیدا کردن همه اجساد ادامه دارد.

جعبه سیاه این هواپیما روز گذشته پیدا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر