۴۴۴۲ واحدمسکن در بافت فرسوده شهرهای کردستان نوسازی شد

سرپرست معاونت مسکن وساختمان اداره کل راه وشهرسازی کردستان گفت: از مجموع ۱۲ هزار و و۲۲۷ واحد در تعهد برای نوساری در بافت فرسوده شهری کردستان تا کنون چهار هزار و ۴۴۲ واحدنوسازی شده ویا  در دست نوسازی شده است.

4442 واحدمسکن در بافت فرسوده شهرهای کردستان نوسازی شد

به کزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، امیر حسین جمشیدی اظهار کرد: یکی از بخش های اجرای نهضت ملی مسکن، نوسازی واحدهای واقع درمحلات مورد هدف باز آفرینی شهری است که می توان به تعهد نوسازی 12 هزار و227 واحد در این محلات در شهرهای استان کردستان اشاره کرد.

جمشیدی اضافه کرد: از این میزان تا کنون چهارهزار و 442 در حال نوسازی است و با بستر وظرفیت مناسب ایجاد شده همچون بسته های تشویقی 19 گانه، انتظار می رود ساکنین محترم بافت فرسوده شهری با استفاده از فضای ایجاده شده بیش از پیش در این راستا گام بردارند.

وی ادامه داد: از ظرفیت هایی که در قانون بودجه وبرنامه هفتم هم لحاظ شده، بسته های تشویقی 19 گانه برای بافت های فرسوده است که توسط شهرداری های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده وبا اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امید واریم ساکنین ومتقاضیان محلات مورد هدف بازآفرینی از این بسته ها نهایت استفاده را برده وهدف غایی نوسازی بافت های فرسوده محقق شود.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در کنار بسته های تشویقی، تسهیلات مخصوص بافت های فرسوده همچون وام ودیعه مسکن 90 میلیون تومانی با سود چهار درصد وبازپرداخت 20 ساله وتسهیلات نوسازی که 185 میلیون تومان آن با سودصفر درصد از محل تبصره 18، لحاظ شده که متقاضیان دارنده واحد مسکونی دراین محلات می توانند با بهر مندی از این ظرفیت مناسب منزل خود را نوسازی کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان