مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه: ۱۵ هزار کامیون کمک‌رسانی به دلیل تعطیلی گذرگاه‌های رفح و کرم ابوسالم، بلاتکلیف مانده‌اند

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه امروز (دوشنبه) گفت که شبح قطحی در نوار غزه هر روز در حال بزرگ‌تر شدن است و احتمال افزایش تعداد مرگ‌ومیر بر اثر قطحی نیز وجود دارد.

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه با اشاره به اینکه شبح قحطی بر این منطقه سایه افکنده است، تاکید کرد که قحطی هر روز بیشتر می‌شود.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «اسماعیل الثوابته» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه امروز (دوشنبه) گفت که شبح قطحی در نوار غزه هر روز در حال بزرگ‌تر شدن است و احتمال افزایش تعداد مرگ‌ومیر بر اثر قطحی نیز وجود دارد.
 
وی گفت: رژیم صهیونیستی با اشغال گذرگاه رفح و به آتش کشیدن و خاکبرداری آن مرتکب نقض قوانین بین‌المللی شده است و پس از آتش زدن این گذرگاه، 25 هزار بیمار از سفر درمانی به خارج از نوار غزه محروم شدند.
 
مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه همچنین گفت: 15 هزار کامیون کمک‌رسانی به دلیل تعطیلی گذرگاه‌های رفح و کرم ابوسالم، بلاتکلیف مانده‌اند و حوادث پیش آمده نشان داد که اسکله شناور آمریکا نیز مشکل قحطی به ویژه در شمال نوار غزه را حل نکرد بلکه این اسکله برای آمادگی جهت انجام عملیات‌های امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار گرفت.
 
با گذشت 262 روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان