آمریکا: در صورت جنگ گسترده، قادر به کمک به اسرائیل نیستیم

ژنرال «چارلز براون»، فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا شب گذشته هشدار داد که آمریکا در صورت وقوع جنگ گسترده بین حزب‌الله و اسرائیل، برای کمک به تل‌آویو دچار مشکل خواهد بود.

یکی از فرماندهان ارشد ارتش آمریکا گفت در صورت تشدید درگیری بین حزب‌الله و اسرائیل، امکان کمک به تل‌آویو برای واشنگتن سخت خواهد بود.
 
به گزارش تسنیم، ژنرال «چارلز براون»، فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا شب گذشته هشدار داد که آمریکا در صورت وقوع جنگ گسترده بین حزب‌الله و اسرائیل، برای کمک به تل‌آویو دچار مشکل خواهد بود.
 
این ژنرال همچنین در ادعایی هشدار داد که امتداد درگیری بین آن‌ها در شمال فلسطین اشغالی، همه منطقه را به‌سمت جنگ بزرگ و گسترده  سوق خواهد داد.
 
جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه وارد نهمین ماه خود شده است و طی این مدت، بیش از 37 هزار نفر از فلسطینیان که عمدتاً کودک و زن هستند، به شهادت رسیده‌اند و رژیم اسرائیل قصد دارد علی‌رغم اینکه به اهداف خود در نوار غزه نرسیده است، سطح تنش با حزب‌الله را تشدید کند.
 
اخیراً آموس هوکشتاین، فرستاده ویژه بایدن راهی سرزمین‌های اشغالی و لبنان شد تا تنش بین حزب‌الله و تل‌آویو را کاهش دهد که بنا به اظهارات وی و صهیونیست‌ها، این مذاکرات و دیدارها راه به جایی نبرده است.
 
شبکه 12 رژیم اسرائیل دیروز یکشنبه گزارش داد که روابط بد و رو به وخامت بین این رژیم و آمریکا بدون شک عاملی در ارزیابی قدرت دشمنان تل‌آویو است.
 
بر اساس این گزارش، آموس هوکشتاین، فرستاده ویژه آمریکا به منطقه برای کاهش تنش بین حزب‌الله و اسرائیل بعد از انجام دیدارهای اخیر خود گفته است که سید حسن نصراللهَ، دبیرکل حزب‌الله لبنان حاضر نیست جبهه شمال فلسطین اشغالی را از جنوب (غزه) جدا کند.
 
دبیرکل حزب‌الله اخیراً طی سخنرانی خود در هفته گذشته هرگونه توقف درگیری در شمال فلسطین را منوط به توقف جنگ علیه غزه دانسته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان