پورمحمدی از مناظره راضی خارج شد /جلیلی همچنان مدعی در سیاست خارجی /پزشکیان: با دعوا و محکوم‌کردن همدیگر مشکلات حل نمی‌شود

سعید جلیلی پس از پایان مناظره چهارم در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما در یک موقعیت کم نظیر تاریخی است که فهم این موضوع بسیار اهمیت دارد.

پورمحمدی از مناظره راضی خارج شد /جلیلی همچنان مدعی در سیاست خارجی /پزشکیان: با دعوا و محکوم‌کردن همدیگر مشکلات حل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از پایان چهارمین مناظره انتخاباتی در صداوسیما، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: کشور ما در یک موقعیت کم نظیر تاریخی است که فهم این موضوع بسیار اهمیت دارد.

بنابر روایت تسنیم، وی تاکید کرد: برای موضوع استفاده حداکثری از سیاست خارجی برنامه داریم تا در دفاع از حقوق و معیشت مردم خودش را نشان دهد.

پورمحمدی: حس مناظره امشب ایجاد شد

همچنین، آنگونه که تسنیم روایت می‌کند، مصطفی پورمحمدی نیز پس از پایان مناظره، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: امشب حس مناظره در گفت‌وگوها ایجاد شد. همه تلاش ما باید این باشد که مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنیم. امیدوارم ملت جوری تصمیم بگیرند که در آینده پشیمان نشویم.

پزشکیان:با دعوا و محکوم‌کردن همدیگر مشکلات حل نمی‌شود

همچنین، اهم اظهارات مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از این مناظره را در ادامه می‌خوانید؛

*ما باید در داخل وحدت و انسجام را حفظ کنیم.

*با دعوا و محکوم‌کردن همدیگر مشکلات حل نمی‌شود.

*اگر مشکل داخلی حل نشود مشکل خارجی حل نمی‌شود.

*اول باید ارتباطمان را با کشورهای منطقه بهبود ببخشیم و بعد با قدرت‌های بزرگ.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان