بگویند چه کسی نگذاشت استقلال قهرمان شود تا به او حمله کنیم!

پیشکسوت باشگاه استقلال انتقادهایی را نسبت به صحبت‌ها و واکنش‌های بازیکنان و مربیان نسل جدید انجام داد.

بگویند چه کسی نگذاشت استقلال قهرمان شود تا به او حمله کنیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادموند اختر پیشکسوت باشگاه استقلال نسبت به اتفاقاتی و واکنش‌هایی که بازیکنان و اعضای این تیم پس از قهرمان نشدن داشتند واکنش نشان داد و انتقادهایی به بازیکنان نسل جدید انجام داد.

به نقل از ورزش سه ادموند اختر در ابتدا عنوان کرد: زمانی هواداران خوشحال می‌شوند که تیم قهرمان شود، هوادار صاحب اصلی باشگاه استقلال هستند، تیمی که 30 میلیون هوادار دارد دیگر نگاه نمی‌کند باشگاه مشکلات دارد و دنبال این است که تیم قهرمان شود، ما خیلی بچگانه لیگ را از دست دادیم در حالی که قهرمانی در دستان خودمان بود.

او در ادامه نسبت به صحبت‌هایی که انجام شد و گفتند که نگذاشتند قهرمان شویم گفت: خیلی‌ها می‌گویند که نگذاشتند ما قهرمان شویم، یحیی گل‌محمدی گفت نگذاشتند ما قهرمان شویم، سپاهان دقیقه 94 از ملوان گل خورد و پرسپولیس قهرمان شد، ما اگر نساجی را می‌بردیم با کسی کاری نداشتیم همه هم می‌ذاشتند قهرمان شویم، ما که تو فوتبال هستیم نمی دانیم چه کسی نگذاشت قهرمان شویم، می‌شود به ماهم بگویند که چه کسی نگذاشته قهرمان شویم تا به او حمله کنیم؟

او در ادامه افزود: اختر در زمان ما فوتبال جنگ بود و همه چیز در زمین اتفاق می‌افتاد، الان جنگ نداریم و همه چیز در فضای مجازی رقم می‌خورد، یک مربی داشتیم که می‌گفت زبان درازی دارند و قدم‌های کوتاهی دارند، بازیکنان خارجی زبان کوتاهی دارند و قدم‌های بزرگی، الان بازیکنان ما فقط زبان‌هایشان کار می‌کند، می‌گویند من پیشنهاد دارم، مگر می‌شود استقلال را ول کنید و بروید باشگاه دیگری بخاطر پول؟ اصلا امکان ندارد، مدیران ما خام هستند که خیلی زود سیاه بازیکن می‌شود، بازیکن باید با یک چهارم قرارداد در استقلال بماند.

اختر در انتها افزود: این بازیکنانی که الان فوتبال بازی می‌کنند قابل احترام هستند اما بزرگتر از بازیکنان قدیم نیستند که، ببینید چه بازیکنانی آمدند و رفتند، باشگاه استقلال فقط می‌ماند، ما مربیان بزرگی داشتیم که شاید جواد نکونام کوچک‌ترین آن باشد، بازیکنان و مربیان آمدند و رفتند باشگاه استقلال مانده است، بهترین بازیکن استقلال اگر برود در عرض 3 روز بهتر از آن می‌آید، مدیران نباید خام آنها شوند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان