اجرای پروژه مسیل ۱۵ خرداد شهرکرد با ۳ میلیارد تومان اعتبار

شهردار شهرکرد گفت: پروژه مسیل ۱۵ خرداد با ۳ میلیارد تومان اعتبار با هدف هدایت آب‌های سطحی توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در حال اجرا است.

اجرای پروژه مسیل 15 خرداد شهرکرد با 3 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از پروژه هدایت آب‌های سطحی اظهار کرد: ایجاد و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر به منظور رفع مشکلاتی نظیر آبگرفتگی معابر که در فصول پربارش گریبانگیر برخی نقاط شهر می‌شود، حائز اهمیت است.

وی افزود: در همین راستا پروژه مسیل 15 خرداد به طول 1000 متر با 3 میلیارد تومان اعتبار با هدف هدایت آب‌های سطحی توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری در حال اجرا است و تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه این پروژه تکمیل شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: افزایش کیفیت زندگی شهروندان یکی از شاخص‌های رضایت از عملکرد شهرداری‌ها بوده و هدایت آبهای سطحی، سهولت در عبور و مرور، ارتقاء سطح ایمنی و زیباسازی معابر و مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی نامناسب از برنامه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.

واحدیان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های‌ هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی نقش موثری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر