فواید صابون گوگرد و نحوه استفاده از آن

فواید صابون گوگرد برای پوست های چرب بسیار زیاد می باشد و می تواند مانع از بروز مشکلات شدید پوستی در این افراد شود و اگر می خواهید اطلاعاتی بیش تر در این زمینه داشته باشید بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

فواید صابون گوگرد و نحوه استفاده از آن

فواید صابون گوگرد برای پوست بسیار یاد می باشد و می تواند یک سری از بیماری ها را به راحتی درمان نماید و از مهم ترین این بیماری ها می توان به درمان بیماری روزاسه اشاره کرد. البته که این مورد را باید زیر نظر متخصص برای پوستتان استفاده کنید در غیر این صورت امکان دارد تاثیرات بسیار بدی روی پوست شما باقی بگذارد.

فواید صابون گوگرد

آشنایی با فواید صابون گوگرد

گوگرد یکی از مواد معدنی می باشد و در تمیز شدن اجسام نقش دارد و بسیاری از افراد این ماده را به عنوان ماده ای در باروت می دانند که باعث انفجار می شود ولی باید بدانید که این ماده معدنی در کراتین نیز به وفور یافت می شود و شما می توانید از این مورد برای شفاف شدن و تمیزی پوست خود استفاده نمایید. صابون گوگرد در درمان جوش ها و آکنه های شدید، جوش های سر سفید، درماتیت سبورئیک، گال و روزاسه بسیار مفید خواهد بود و می تواند با هر نوع از عفونت های قارچی و باکتریایی مبارزه نماید. این صابون ها بهداشتی و استاندارد می باشد و بدون بوی بد خواهد بود و باعث می شود تا چربی پوست شما تنظیم شده و برای پیشگیری از بروز مجدد آکنه و جوش ها نیز بسیار خوب خواهد بود.

صابون های گوگردی که در بازار هستند معمولا دارای 9 درصد از گوگرد بوده و نود درصد بقیه آن شامل مواد مفید دیگری مانند انواع شوینده ها و عطر می باشد. در واقع عطر به کار رفته در این صابون ها می تواند مانع از بروز بوی بد گوگرد شده و این صابون به دلیل این که دارای گوگرد می باشد می تواند یک سری از مشکلات شایع پوست را بهبود بخشد.

اسید چرب نارگیل از دیگر موادی می باشد که در این صابون ها به کار رفته است و باید این موضوع را بدانید که این ماده در صنعت کاربرد زیادی دارد و شما می توانید آن را رد صنایع پاک کننده های خانگی به وفور ببینید. روغن سویا نیز از دیگر مواد مفیدی می باشد که شما می توانید در تهیه این صابون آن را ببینید و باید این موضوع را بدانی که این مورد دارای انواعی از ویتامین ها و آمینو اسید ها می باشد و همین مورد باعث بروز خاصیت آنتی اکسیدانی در صابون شده است و می تواند تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد را به شدت کاهش دهد.

درمان گال با صابون گوگرد

ترکیبات این صابون

این صابون دارای انواعی از مواد مورد نیاز برای شستشو و تمیز کنندگی پوست می باشد و این مواد عبارت اند از :

  • اسید چرب نارگیل
  • اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
  • سدیم کلراید
  • اتیلن دی آمین تترا استیک اسید
  • بوتیل هیدروکسی تولوئن
  • آب
  • موم زنبور عسل
  • لانولین
  • وازلین
  • سدیم پالمیتات
  • روغن سویا

درمان گال

از مهم ترین فایده های این صابونها این است که می تواند برای بیماری های سخت پوستی بسیار خوب بوده و باعث می شود تا گال نیز درمان شود. گال نوعی از بیماری های پوستی می باشد که در آن موجودات ریز میکروسکوپی خودشان را زیر پوست شما دفن می کنند و در نهایت این مورد باعث می شود تا خارش، سوزش و حساسیت در پوست بهبود یابد. در واقع گوگرد به کار رفته در این صابون ها برای این موجودات سمی بوده و می تواند ان ها را از بین ببرد.

روزاسه

از دیگر بیماری های پوستی که با این صابون تا حدودی کنترل می شود روزاسه می باشد. در واقع این بیماری منجر به قرمزی و جوش روی گونه ها، چانه، پیشانی و گردن و گوش ها خواهد شد و در صورتی که درمانی برای این موارد انجام نشود بد تر خواهد شد. گوگرد توانایی این را دارد که با خشک کردن جوش ها قرمزی های ایجاد شده را کنترل کرده  و به درمان این مشکل کمک زیادی خواهد کرد.

تمیز کننده گوگرد حاوی صابون

درمان آکنه

از مهم ترین فایده های این صابون ها در این می باشد که منجر به بهبود مشکلات پوستی می شود و می تواند آکنه های شدید را نیز درمان نماید. درواقع این مورد باعث تنظیم شدن چربی در سطح پوست خواهد شد و اگر شما بیش از حد روی پوست خودتان چوش و آکنه دارید بدین معنا می باشد که پوستتان چرب می باشد و رطوبت بالایی دارد و این صابون می تواند منجر به خشک شدن این چربی های پوستی شده و رطوبت پوستتان را کاهش خواهد داد و به حد نرمال می رساند. در واقع این کار باعث می شود تا آکنه ها و جوش ها از بین بروند و در نهایت التهاب های پوستی تان نیز از بین خواهد رفت. این صابون مانع از این می شود که منفذ های پوستی شما با آلودگی ها و چربی ها پر شود و این به تمیز شدن و شفاف شدن پوستتان کمک می کند.

درمان درماتیت سبورئیک

از دیگر فواید صابون گوگرد این است که می تواند به درمان درماتیت سبورئیک کمک کرده و آن را از بین ببرد از این رو پوست شما بسیار بهتر خواهد شد. این بیماری در اثر رشد قارچ ها روی پوستتان می باشد و منجر به چربی شدید پوستی می شود و التهاب و فلس مانند نیز روی پوستتان ظاهر می شود و این مورد برای بسیاری از افراد آزار دهنده است. گوگرد می تواند قارچ های باعث بیماری را از بین ببرد.

نحوه استفاده از این صابون

برای این که بتوانید از این صابون ها نهایت ساتفاده را ببرید نیاز است تا صبح ها و شب ها به مدت چند ماه از این صابون استفاده کرده و کف حاصل از آن را روی پوستتان ماساژ داده و بعد پوست صورت خود را با آب ولرم مایل به سرد بشویید و خوب آن ها را از روی پوستتان شسته و بعد صورت خود را با استفاده از حوله تمیز و استریل خشک نمایید.

نحوه استفاده از صابون گوگرد.

نکات مهم مصرفی

در حینی که از این صابون ها استفاده می کنید باید به این نکات توجه بسیار ویژه ای را نشان دهید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. این نکات مهم عبارت اند از :

  • این صابون ها را باید در جای خشک و خنک نگه داری نمایید.
  • این صابون نباید در دسترس کودکان قرار بگیرد زیرا بسیار خطرناک خواهد بود.
  • این صابون نباید با چشم های شما تماس داشته باشد و در صورتی که صابون به داخل چشم شما رفت باید ان را با آب فراوان بشویید تا هیچ اثری از این صابون ها درون چشم شما نماند.

اگر می خواهید از صابون ها برای درمان مشکلات پوستی تان استفاده کنید بهتر است با یک متخصص در زمینه پوست مشورت کنید تا شکلی برایتان ایجاد نشود. حال که با فواید صابون گوگرد آشنا شدید و اگر از این مطلب رضایت داشتید در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های فواید صابون نسترن و خواص صابون پاپایا اطلاعاتی در مورد  آن ها بدست آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر