ثبت نام ۳۰ هزار کرمانی برای حضور در راهپیمایی اربعین

مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون ۲۹ هزار و ۸۰۳ نفر از استان کرمان در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

ثبت نام 30 هزار کرمانی برای حضور در راهپیمایی اربعین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد علی ایرانمنش در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز  ثبت نام متقاضیان پیاده روی اربعین از 17 تیر 1403 در سامانه سماح به نشانی http://samah.haj.ir گفت: تاکنون  29 هزار و 803 نفر از مشتاقان پیاده روی اربعین استان کرمان در این سامانه ثبت نام کرده اند.

 
وی با اشاره به اینکه از این تعداد 17 هزار و 443 نفر مرد و 12 هزار و 359 زن هستند، افزود: 18 هزار نفر متقاضی خروج از مرز شلمچه و  7 هزار و 848 متقاضی خروج از مرز مهران هستند.  

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: 14 هزار و 980 نفر قصد عزیمت با اتومبیل شخصی، 13 هزار و 223 نفر قصد عزیمت با اتوبوس، 599 نفر قصد عزیمت با هواپیما و  521 نفر  قصد عزیمت با قطار را دارند.  

او بیان داشت: هموطنانی که قصد تشرف برای زیارت اربعین را دارند حتما باید در سامانه سماح ثبت نام کنند و با انتخاب بسته بیمه‌ای مورد نظر و پرداخت حق بیمه، خود را تحت پوشش خدمات بیمه قرار دهند.


ایرانمنش تصریح کرد: زائران توجه داشته باشند که خروج از مرز به قصد زیارت اربعین مشروط به داشتن گذرنامه معتبر می‌باشد و آن دسته از متقاضیان که فاقد گذرنامه معتبر هستند از هم اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان