گزافه‌گویی نتانیاهو: دست ما به هر جایی می‌رسد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ترس انتقام گیری جمهوری اسلامی ایران از این رژیم در پی ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به گزافه‌گویی و تهدیدهای توخالی پرداخت.

گزافه‌گویی نتانیاهو: دست ما به هر جایی می‌رسد

به گزارش خبرآنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نگران پاسخ ایران است و از هر شگردی برای جلوگیری از این پاسخ استفاده می‌کند، این بار به یاوه‌گویی پرداخت و مدعی شد: دست ما به غزه، یمن، بیروت و هر جای دیگری که لازم باشد، می‌رسد.

وی با لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد: ایران و شرکایش در تلاش هستند تا یک حلقه محاصره را دور ما تشکیل دهند اما ما تا زمان پیروزی به جنگ در تمامی جبهه‌ها ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه 10 مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری کشورمان به تهران آمده بود، توسط رژیم صهیونیستی ترور و به شهادت رسید.

از طرفی «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان نیز یک روز قبل از شهادت اسماعیل هنیه، در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

به نوشته روزنامه معاریو، مقامات رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران و حزب الله پناهگاه ها را گشوده و در حال آماده باش کامل هستند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان