یزدی‌خواه: رژیم صهیونیستی گوش مالی خواهد شد/ ترامپ گفت که ای کاش شهید سلیمانی را به شهادت نمی‌رسانیم

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در پی شهادت اسماعیل هنیه به صورت جدی گوش مالی خواهد شد،گفت: به هیچ وجه شهادت عزیزان ما باعث تضعیف موقعیت محور مقاومت نشده و بلکه اراده‌ها را قوی‌تر و عزم ها را جزم‌تر خواهد کرد.

یزدی‌خواه: رژیم صهیونیستی گوش مالی خواهد شد/ ترامپ گفت که ای کاش شهید سلیمانی را به شهادت نمی‌رسانیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید علی یزدی خواه با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، از حق ایران برای انتقام شهادت مهمان عزیز و رسمی خود دفاع کرد و گفت: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که محور مقاومت به یک درخت تنومند و شجره بزرگ و پردستاور و پرمحصول تبدیل شده است و  این قبیل شهادت‌ها به تنومندی بیشتر محور مقاومت تبدیل خواهد شد.

بنابر روایت خانه ملت، نماینده مردم «تهران، ری،شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به هیچ وجه شهادت عزیزان ما باعث تضعیف موقعیت محور مقاومت نشده و بلکه اراده‌ها را قوی‌تر و عزم ها را جزم‌تر خواهد کرد که این خود از جمله آرزوهای و منویات شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین سایر عزیزان بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعاً رژیم صهیونیستی در پی شهادت اسماعیل هنیه به صورت جدی گوش مالی خواهد شد. چراکه در پی این حادثه، تعرضی به حاکمیت ملی ایران صورت گرفته و میهمان ما به شهادت رسیده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم تحریف رئیس جمهور تاکید کرد: این جنایت پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور و در خاک ایران رخ داد و باعث شد تا شیرینی، ارزشمندی و وقار و سنگینی که در جلسه تحلیف رئیس جمهور حاکم بود و اخبار آن به سراسر دنیا منعکس شد. تحت شعاع قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در جلسه تحلیف، سخنان ارزشمندی را در دفاع از مردم غزه بیان کردند، ادامه داد: به واقع صهیونیست‌ها تلاش داشتند تا سخنان رئیس جمهور در جلسه تحلیف را تحت شعاع قرار دهند. قطع به یقین تیر صهیونیست‌ها مجدداً به سنگ خورده و از کرده خودشان پشیمان خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با بیان اینکه ترامپ خبیث پس از صدور دستور شهادت شهید سلیمانی به غلط کردن، افتاد، گفت: ترامپ در پی شهادت شهید سلیمانی گفت که ای کاش شهید سلیمانی را به شهادت نمی‌رسانیم چرا که آرمان‌های وی در جهان زنده‌تر شد.

یزدی خواه با بیان اینکه اسماعیل هنیه آماده شهادت بود و 16 تن از بستگان درجه یک وی پیش تر به شهادت رسیده بودند اظهار کرد: اسماعیل هنیه آرزوی پیوستن به یاران شهیدش را داشت و شهادت برای وی سعادت آفرید. اما خسارتی برای دشمنان وی و صهیونیست‌ها به وجود آمد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پی شهادت اسماعیل هنیه محور مقاومت زنده‌تر خواهد شد، ادامه داد: به واقع پرچم محور مقاومت در پی این شهادت نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین عزم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حتماً راسخ‌تر خواهد شد آنهم به دلیل اینکه این موضوع در خاک ما رخ داد. بنابراین ما خودمان را متعهد می‌دانیم تا در راستای خونخواهی این شهید عزیز، صهیونیست‌ها را گوشمالی دهیم و انشاالله این موضوع در آینده نه چندان دور پاسخ داده خواهد شد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان