چرا قراردادهای استقلال در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود؟

بدهی تبلیغات محیطی زمان مدیریت آجورلو به سازمان لیگ، حق عضویت امسال و جرایم انضباطی فصل گذشته از مواردی هستند که مانع از ثبت قرارداد باشگاه استقلال شده‌اند.

چرا قراردادهای استقلال در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استقلال در فاصله کمتر از یک هفته به شروع لیگ به واسطه بدهی خود به سازمان لیگ بابت 20 میلیارد تومان حق عضویت سال گذشته، هنوز موفق نشده تا قراردادهای بازیکنان و اعضای این تیم را در سازمان لیگ به ثبت برساند.

به نقل از ایسنا، این موضوع در حالی مطرح شده است که زمان اول ثبت قراردادها برای حداقل 16 بازیکن طبق برنامه اعلامی در روز 14 مرداد به پایان رسیده و تیم‌هایی که تا موعد اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ برای ثبت قرارداد ها اقدام نکرده باشند، پنج میلیارد تومان جریمه خواهند شد.

در همین خصوص برخی مدعی شده‌اند که تعلل علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال جهت پرداخت حق عضویت استقلال در موعد مقرر مشکلی جهت ثبت قرارداد بازیکنان استقلال بوجود آورده است.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از سازمان لیگ و سندی که در این زمینه به دست ما رسیده است نشان می‌دهد که در فصل گذشته براساس این مکاتبات، باشگاه استقلال متقبل شده است تا بدهی حق عضویت به فدراسیون فوتبال که مبلغی بیش از 14 میلیارد تومان بود، از 50 درصد فروش بلیت نزد سازمان لیگ پرداخت شود.

همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی‌های حق عضویت بجا مانده از دوره‌های قبل را به انضمام بدهی استادیوم آزادی را از تمام پول بلیت فروشی فصل قبل پرداخت کرده‌اند و بدهی باقی مانده که الان مانع ثبت قرارداد برای باشگاه استقلال هست در واقع جرایم انضباطی زیاد این باشگاه در انتهای فصل گذشته بابت مصاحبه‌های جواد نکونام که 5 میلیارد تومان بوده و همچنین حمید رجبی، مهدی هاشمی نسب و خود فرشید سمیعی بوده است.

همچنین بدهی تبلیغات محیطی زمان مدیریت آجورلو به سازمان لیگ و حق عضویت امسال از بدهی‌هایی هستند که مانع از ثبت قراردادهای باشگاه استقلال تا زمان تسویه این بدهی‌ها می‌شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر