سهم استان تهران و خراسان رضوی از کابینه پزشکیان چند نفر است؟ /این دو وزیر از آذربایجان شرقی آمده اند /همتی و رحیمی هم استانی شدند

با نگاهی به لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان می توان دید که از استان تهران ۳ نفر در این لیست جای دارند ولی سهم آذربایجان شرقی فقط دو نفر است.

سهم استان تهران و خراسان رضوی از کابینه پزشکیان چند نفر است؟ /این دو وزیر از آذربایجان شرقی آمده اند /همتی و رحیمی هم استانی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز یکشنبه لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم توسط شهرام دبیری معاون پارلمانی پزشکیان به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

با مرور اسامی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، این پرسش ایجاد می‌شود که سهم استان‌ها از فهرست پیشنهادی کابینه چهاردهم چقدر است؟ براساس بیوگرافی منتشر شده از 19 وزیر پیشنهادی 3 نفر به نام های عباس عراقچی، محمدرضا ظفرقندی و محسن پاک نژاد که به ترتیب برای وزاتخانه های امور خارجه، بهداشت و درمان و نفت معرفی شده اند، متولد استان تهران هستند و 2 وزیر هم به نام های اسماعیل خطیب برای وزارت اطلاعات و علیرضا کاظمی برای وزارت آموزش و پرورش، سهم استان خراسان جنوبی هستند. 

وزرای جهاد کشاورزی و دفاع ( غلامرضا نوری قزلجه و امیر عزیز نصیرزاده) هم متولد استان آذربایجان شرقی هستند و زادگاه وزرای پیشنهادی علوم و فرهنگ یعنی؛ حسین سیمایی صراف و عباس صالحی،  هم استان خراسان رضوی است. 

زادگاه ستار هاشمی وزیر ارتباطات با 48 سال سن به شهر یاسوج می‌رسد و استان همدان هم دو وزارتخانه اقتصاد و دادگستری را در اختیار دارد که عبدالناصر همتی و امین حسین رحیمی نام دارند.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر