۱۵ طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای ۱۵ طرح آبرسانی روستایی و شهری در شهرستان خدابنده خبر داد.

15 طرح آبرسانی در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود

به گزارش خبر آنلاین از زنجان،علی محمد نادرخانی افزود: طرح آبرسانی به روستای "‌ آقجه قیا "در شهرستان خدابنده با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال یکی از این طرح های در حال اجراست. 
 
وی اظهار داشت: این طرح شامل اجرای عملیات لوله گذاری و اصلاح شبکه توزیع آب به طول یک هزار و 600 متر است که با مشارکت اهالی انجام می شود. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق نیز از دیگر بخش های این طرح آبرسانی است که مجوز مربوط به آن اخذ شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود. 
 
نادرخانی یادآور شد: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر 2 هزار و 400 نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار می شوند. 
 
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح، روستای " دوتپه علیا " نیز با جمعیتی افزون بر 400 نفز از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند و تنش آبی این روستا رفع خواهد شد. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: افزون بر روستای آقجه قیا، طرح های آبرسانی در روستاهای زرند، مجتمع کوثر و شهرهای نوربهار و سهرورد نیز به طور همزمان در حال اجراست. 
 
این مسئول یادآور شد: حفر و تجهیز 10 حلقه چاه دستی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای تامین آب شرب بیش از پنج هزار نفر جمعیت روستایی در شهرستان خدابنده نیز از دیگر طرح های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در این شهرستان است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر