ذکری ویژه برای برآورده شدن حاجت‌

یکی از علمای نجف اشرف نقل می کند من مشکلی داشتم به مسجد جمکران رفتم و برای برآورده شدن حاجت متوسل شدم.‍

ذکری ویژه برای برآورده شدن حاجت‌

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، مرحوم آیت الله مرعشی نجفی درباره توسل به حضرت عباس(ع) می‌گوید: یکی از علمای نجف اشرف که مدتی به قم آمده بود، برای من چنین نقل کرد. که من مشکلی داشتم به مسجد جمکران رفتم و درد دل خود را به محضر امام زمان علیه السلام عرضه داشتم. برای این منظور مکرر به مسجد جمکران رفتم ولی نتیجه‌ای ندیدم.

روزی هنگام نماز دلم شکست و عرض کردم: مولا جان! آیا جایز است که در محضر شما و در منزل شما باشم و برای برآورده شدن حاجت به دیگری متوسّل شوم. شما امام من هستید. آیا زشت نیست با وجود امام به علمدار کربلا قمر بنی هاشم علیه السلام متوسل شوم و او را نزد خدا شفیع قرار دهم؟

از شدت تأثر بین خواب و بیداری قرار گرفته بودم. ناگهان با چهره نورانی قطب عالم امکان حضرت حجة بن الحسن العسکری علیه السلام مواجه شدم.

بدون تأمل به حضرت سلام عرض کردم. حضرت با محبت و بزرگواری جوابم را دادند و فرمودند: «نه تنها زشت نیست و نه تنها ناراحت نمی‌شوم به علمدار کربلا متوسل شوی، بلکه شما را راهنمایی هم می‌کنم که به حضرتش چه بگویی. چون خواستی از حضرت ابوالفضل (ع) حاجت بخواهی، این چنین بگو: یا ابا الغوث‏ ادرکنی؛ ای پدر پناه‌دهندگان، پناهم بده.»

منبع: تسنیم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان