مخابرات استان سمنان میزبان کشوری دوره آموزشی آشنایی با اصول تغذیه سالم بر اساس طب ایرانی

دوره آموزشی آشنایی با اصول تغذیه و زندگی سالم براساس طب ایرانی، به میزبانی مخابرات استان سمنان برای کارکنان مخابرات سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

مخابرات استان سمنان میزبان کشوری دوره آموزشی آشنایی با اصول تغذیه سالم بر اساس طب ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سمنان، برابر هماهنگی‌های بعمل آمده با مرکز بهداشت استان و مرکز آموزش شرکت مخابرات ایران در راستای فراگیری اصول اولیه زندگی سالم، اولین دوره جامع و کامل زندگی به سبک سالم بر اساس طب ایرانی با حضور خانم دکتر دوستمحمدی، کارشناس مرکز بهداشت استان برپا شد.

این دوره یک روزه با حضور کارکنان مخابرات استان سمنان و جمعی از کارکنان مخابرات استان‌ها از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس به میزبانی مخابرات سمنان برگزار گردید.

در این دوره آموزشی، عوامل شش گانه سبک زندگی (شش اصل ضروری برای زندگی سالم) شامل هوا و محیط زیست، حرکت و سکون (ورزش و استراحت)، خواب و بیداری، خوردن و آشامیدن، دفع مواد غیرضروری و حفظ مواد ضروری و حالات روحی و روانی که همه انسان‌ها در معرض تأثیرات آن هستند، توسط مدرس دوره تشریح شد.

کارشناس مرکز بهداشت استان از حضور کارکنان در این دوره آموزشی قدردانی و برگزاری چنین دوره‌هایی را برای داشتن زندگی سالم‌تر ضروری و لازم دانست.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح معلومات کارکنان و همچنین داشتن زندگی سالم و به دور از بیماری عنوان شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان