بیش از ۴۷ هزار زائر اربعین حسینی در شلمچه معاینه شدند

گفت: از ۱۵ مردادماه تا روز گذشته، ۴۷ هزار و ۷۳۶ زائر اربعین در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی مرز شلمچه به صورت سرپایی معاینه شدند.

بیش از 47 هزار زائر اربعین حسینی در شلمچه معاینه شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از مرز شلمچه، «افشین دریانبرد» امروز (دوشنبه 29 مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا کنون 722 بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس 115 اعزام شدند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان، افزود: از ابتدای شروع خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تا شب گذشته 2 هزار و 246 نفر بیمار گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع خدمات‌‍رسانی به زوار اربعین اباعبدالله الحسین (ع) تعداد کل ماموریت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این منطقه یک هزار و 306 مورد بوده است و همچنین در همین بازه زمانی 66 نفر در 10 عملیات از کشور عراق برای دریافت خدمات درمانی به محدوده فعالیت این دانشگاه اعزام شدند.

دریانبرد یادآور شد: در حال حاضر علاوه بر مرکز بهداشتی، درمانی شهید سلیمانی، 14 پایگاه ثابت و سیار (2 ثابت و 12 سیار) دیگر نیز خدمات بهداشتی و درمانی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهند.

وی گفت: تنها در روز گذشته تعداد 9 هزار و 529 خدمت درمانی به زائران در پایگاه‌های مذکور و مرکز شهید سلیمانی ارائه شد که از این تعداد 9 هزار و 414 مراجعه‌ کننده بدون مشکل حاد در محل درمان شده و به پیاده‌روی خود ادامه دادند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان