واتساپ با دو قابلیت جدید شما را شگفت‌زده می‌کند!

واتساپ در تلاش برای انتشار دو قابلیت در این پیام‌رسان است که مدیریت پیام‌ها را ساده‌تر و مزاحمت‌ها را کمتر می‌کند.

واتساپ با دو قابلیت جدید شما را شگفت‌زده می‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، واتساپ در حال کار روی دو قابلیت جدیدی است که باید به کاهش مزاحمت‌های غیرضروری کمک و بخش پیام‌های دریافتی کاربر را خلوت کند.

اولین قابلیت «واکنش لایک‌کردن» در بخش وضعیت یا Status است. به‌گزارش WABetaInfo، واتساپ در حال افزودن این قابلیت به کابران اندروید با نسخه‌ی بتا 2٫24٫17٫21 است.

با فعال‌شدن قابلیت جدید واتساپ، واکنش لایک‌کردن به‌جای ارسال ایموجی قلب به بخش پیام‌های اصلی، در بخش لیست مشاهده‌کنندگان Status نشان داده خواهد شد. امکان خاموش‌کردن اعلان‌های مربوط به این واکنش مخاطبان نیز وجود دارد.

قابلیت جدید واتساپ در لایک status

قابلیت جدید واتساپ در بلاک کردن هرزنامه ها

ویژگی دوم پیام‌های هرزنامه را درصورت رسیدن به حجم خاصی محدود می‌کند. ظاهراً این قابلیت هنوز در دست توسعه بوده و در هیچ‌یک از نسخه‌های بتای واتساپ منتشر نشده است. اگر قابلیت جدید واتساپ منتشر شود، باید به‌صورت خودکار شاهد مسدودشدن برخی هرزنامه‌ها در بخش پیام‌های این پیام‌رسان باشیم.

باتوجه‌به اینکه یکی از ویژگی‌های جدید واتساپ در مرحله‌ی بتا قرار دارد و دیگری هنوز در دست توسعه است، احتمالاً‌ ماه‌ها تا انتشار عمومی آن‌ها فاصله داریم. هر زمان که واتساپ تصمیم بگیرد این قابلیت‌ها را منتشر کند، باید شاهد آسان‌ترشدن مدیریت پیام‌های دریافتی در این پیام‌رسان محبوب باشیم.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان