عکس؛ شکست ناپذیر،مثل رئال مادرید

رئال مادرید شب گذشته در هفته اول از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف مایورکا رفت و در این بازی به تساوی یک بر یک رسید و نتوانست به پیروزی برسد اما طعم شکست را هم نچشید.

عکس؛ شکست ناپذیر،مثل رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید خیلی وقت است که طعم شکست را در رقابت های لالیگا نچشیده است. در حقیقت رئال مادرید حالا به روند سی و سه بازی بدون باخت در لیگ فوتبال اسپانیا رسید.

آخرین باری که رئال مادرید در یک بازی لالیگایی شکست خورد، به فصل گذشته و هفته ششم لالیگا بر می گردد؛ جایی که رئال مادرید در زمین حریف مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه سه بر یک شکست خورد. از آن بازی به بعد، رئال مادرید هرگز دیگر طعم شکست را در لالیگا نچشیده است. در حقیقت رئال مادرید فصل گذشته را تنها با یک شکست به پایان رساند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

عکس؛ شکست ناپذیر،مثل رئال مادرید

باید دید که اوضاع برای رئال مادرید در ادامه فصل به چه شکل پیش می رود. این رکورد، بهترین رکورد رئال مادرید از این نظر است. مادریدی ها می توانند این رکورد 33 بازی بدون باخت پیاپی را در لالیگا همچنان ادامه بدهند. تیم آنچلوتی به دنبال این است که در فصل جدید هم به قهرمانی برسد اگر چه مشخص است که کار سختی دارد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان