صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در هرمزگان/ مردم این ۹ شهر مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و زرد دریایی گفت: در پی تداوم فعالیت سامانه مونسونی در استان، همچنان شاهد رگبار نسبت شدید باران همراه با رعد و برق و افزایش باد در بلندی ها خواهیم بود.

صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در هرمزگان/ مردم این 9 شهر مراقب باشند

به گزارش خبرآنلاین، «مهرداد حسن‌زاده»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان روز سه‌شنبه گفت: از امروز تا روز جمعه، توصیه می‌شود هرمزگانی‌ها در تمام مناطق برای فعالیت‌های کوهنوردی یا چرای دام به ارتفاعات نروند و تفریح های دریایی را به زمان دیگری موکول کنند.

وی از پیش‌بینی رگبار پراکنده صبحگاهی در مناطق مرکزی و ساحلی به‌ویژه تنگه هرمز خبر داد و گفت: همچنین افزایش سرعت باد مواج شدن دریا را درپی خواهد داشت که آمد و شد شناورهای مسافری، باری و تجاری را با اختلال مواجه می‌کند و لازم است دریانوردان، صیادان و آبزی پروران توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: مردم حاجی آباد، بشاگرد، بستک، رودان، خمیر، بندرلنگه، بندرعباس، قشم، پارسیان و سواحل مراقب بالا آمدن آب رودخانه های فصلی و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها باشند و در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان