بیش از ۱۱هزار زائر اربعین در مسیر قزوین-مهران جابجا شدند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین از جابجایی ۱۱ هزار و ۹۸۵ زائر اربعین در مسیر رفت و برگشت قزوین-مهران خبر داد.

بیش از 11هزار زائر اربعین در مسیر قزوین-مهران جابجا شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین  با اعلام این خبر اظهارکرد: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در طرح اربعین امسال تاکنون 11 هزار و 985 زائر اربعین را در مسیر رفت و برگشت قزوین-مهران جابه‌جا کرده است.

وی عنوان کرد: از این تعداد 10 هزار و 823 نفر از قزوین به مرز مهران و و 1162 نفر هم در بازگشت از مرز مهران به سمت قزوین جابه‌جا شده‌اند که در این راه 345 دستگاه ناوگان جاده‌ای در مسیر قزوین به مرز مهران و 39 نفر هم در مسیر مهران به قزوین به‌کارگیری شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین افزود: از ابتدای اجرای طرح اربعین 389 سفر توسط اتوبوس، ون و سایر ادوات حمل‌ونقل عمومی از قزوین به مرز مهران و مسیر بالعکس صورت گرفته است.

حق‌لطفی خاطرنشان کرد: با توجه به اعزام مرحله به مرحله زائران اربعین به عتبات عالیات در طول 20 روز و متعاقب آن بازگشت یک‌باره آنان در سه‌روز؛ احتمال کمبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی به ویژه اتوبوس وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امکان تأخیر در بازگشت تا شش ساعت در پایانه مسافربری شهیدآیت‌الله رئیسی مرز مهران در روز اربعین و دو روز بعد از آن وجود دارد خواستار شد: زائران گرامی با مدیریت سفر معنوی خود؛ تاریخ بازگشت را به روز اربعین و پس از آن موکول نکنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان