کارنامه پاک‌نژاد نویدبخش روزهای خوب برای صنعت نفت و پتروشیمی است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه گفت: تسلط آقای پاک‌نژاد بر شاخص‌های کلان زنجیره تولید زمینه‌ساز درک و تحلیل درست او از وضعیت ناترازی انرژی کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، اکبر اسمعیلی در گفت و گویی ضمن اعلام حمایت از برنامه جناب وزیر پیشنهادی وزارت نفت، اظهار کرد: ایشان با تجربه مناسب در صنعت نفت بویژه در کسوت معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، ریاست شورای عالی مهندسی مخازن نفت، تحربه در زمینه تجارت بین المللی و صادرات نفت و همچنین تجربه مدیریت برنامه ریزی تلفیقی نفت که در بین نفتی‌ها به مغز متفکر حوزه نفت معروف است ، فردی با اشراف کامل بر مقتضیات این صنعت و به همین دلیل مناسبترین گزینه برای مدیریت وزارت نفت است.

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت: نگاه آقای پاکنژاد نسبت به صنعت ارزش آفرین پتروشیمی نگاهی استراتژیک و بلندمدت است و مشخصا در این برنامه مولفه های اصلی اقتصاد مقاومتی نظیر درون زایی، برون گرایی، اتکای به دانش و فناوری بومی و نقش آفرینی مردم مورد تاکید قرار گرفته است .

وی افزود: وزیر پیشنهادی نفت فردی با تجربه و دارای بینش پیشرفت گرایی است و به همین دلیل در نگاه او به آینده و افق صنعت پتروشیمی  تمامی الزامات پیشرفت این صنعت از جمله  توسعه زنجیره ارزش ، رشد سرمایه گذاری، دانش و فناوری، توسعه هاب های پتروشیمی و پایداری تامین خوراک مورد توجه خاص قرار گرفته است.

اسمعیلی تصریح کرد: تسلط مهندس پاک نژاد بر شاخصهای کلان زنجیره تولیدات نفت از جمله تولید نفت خام، گاز طبیعی، میعانات گازی و فرآورده های نفتی باعث می‌شود تا با تحلیل درست از وضعیت فعلی ناترازی ها، برنامه عملیاتی مناسبی جهت حل ابر چالش‌های نفت ارائه کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه اذعان کرد: برنامه راهبردی ارائه شده توسط مهندس پاک‌نژاد منطبق بر اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام در بخش نفت و گاز، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه بوده و تا آنجایی که بنده مطلع هستم از توانمندی هلدینگ های پتروشیمی جهت مشارکت در توسعه برنامه‌های تامین خوراک واحدهای پتروشیمی استفاده خواهند کرد .

اسمعیلی گفت: به عنوان یک مدیر نفتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با رای قاطع خود به گزینه پیشنهادی دکتر پزشکیان، دولت وفاق ملی را در حل چالش‌های بخش نفت، گاز و پتروشیمی یاری کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان