برگزاری نشست یک روزه شهرداران استان در شهر الوند

در راستای بررسی و حل مشکلات شهرداران؛ نشست یک روزه شهرداران استان قزوین به میزبانی شهرداری الوند برگزار شد.

برگزاری نشست یک روزه شهرداران استان در شهر الوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد خلج طایفه، رئیس مجمع شهرداران استان در نشست یک روزه شهرداران استان که در شهر الوند برگزار شد گفت: در خصوص مسائل آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای مشکلاتی گریبانگیر شهرداران است و طی دعوت مدیر کل محترم دفتر امور شهری از مدیران عامل شرکت آبفا و آب منطقه‌ای استان در خصوص حل مسائل مختلف فی مابین گفتگو و تعامل صورت گرفت.

مهمترین مسئله شوراها، عدم استقلال مدیریت شهری است

  حمید رضایی شالی، رئیس شورای اسلامی شهر الوند نیز در این مراسم اظهار کرد: مهمترین مسئله شوراها عدم استقلال مدیریت شهری است و بسیاری دیگر از مشکلات برگرفته از این عامل است و در نتیجه موجب دخالت برخی مدیران در کار شورا و خلل در خدمت رسانی به مردم شده است .

وحید درگی، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری قزوین نیز ضمن تشکر از میزبانی شهرداری الوند بیان کرد: در صدد تشکیل کمیته‌های تخصصی در خصوص بررسی مسائل مبتلا به شهرداری‌ها و ادارات آبفا و  آب منطقه‌ای در آینده نزدیک هستیم و امیدواریم با تعامل دو طرف به نقطه نظر مشترکی  دست پیدا کنیم.

براساس این گزارش؛ بیرانوند مدیرعامل شرکت آبفا با اشاره به قوانین مربوطه، شهرداری و آبفا  را یک واحد خدمات رسان مشترک عنوان کرد و افزود: اخذ بهای خدماتی مطابق قانون و استفساریه از نهاد ریاست جمهوری است و شرکت آبفا طبق قانون یک شرکت خصوصی است و آماده تعامل دو طرفه برای حل مشکلات و  مسائل فی ما بین هستیم.

اعلام آمادگی شرکت آب منطقه ای استان جهت حل مشکلات شهرداری‌ها

در ادامه جمشیدی، معاون شرکت آب منطقه ای استان ضمن اعلام آمادگی اداره متبوع خود جهت حل مشکلات شهرداری‌ها خبر داد و گفت: در صورت تامین منابع مالی این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.

لازم بذکر است؛ در پایان این مراسم از پروژه در حال  اجرای کمربندی جنوبی و شرقی شهر الوند و همچنین از خط تولید شرکت پاکشو بازدید به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان