تجهیز تمامی شهرهای استان به کدپستی هوشمند

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قزوین گفت: تا پایان سال۱۴۰۴ تمام شهرهای استان به کد پستی هوشمند تجهیز می شود.

تجهیز تمامی شهرهای استان به کدپستی هوشمند

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت اله امینی، نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان قزوین در  پنجمین جلسه شورای توسعه راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان که با موضوع بررسی پروژه ملی GNAF و پروژه های ارتباطی استان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه ملی GNAF در راستای دسترسی به اطلاعات آمار خانوار و زیربنای شهر هوشمند با سرعت و کیفیت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این پروژه از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی است و با راهبری دولت و با ریاست استاندار و شورای فناوری استان از سال1402در دستور کار قرارگرفت افزود: این پروژه توسط شرکت پست استان و با جدیت و همت همکاران پست در حال انجام  است و خوشبختانه استان قزوین جزو استانهای پیشرو در این پروژه مهم است.

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، ضمن تقدیر از مرادی نرگسی، مدیر کل پست استان قزوین، تاکید کرد تا پایان سال1404 روستاهای استان نیز به این سامانه متصل می گردند  و تمام استان دارای کد پستی هوشمند می شود.

امینی دسترسی آسان و سریع به اطلاعات خانوار، آدرس محل سکونت و کسب و کارها و... را از مزایای این طرح عنوان و اظهارکرد: با این اقدام می توانیم جهت تسهیل امور به ویژه در راستای دسترسی به شهر هوشمند واز جمله سرشماری نفوس و مسکن، بیش از پیش سهمی در پیشرفت کشور و تحقق برنامه های آینده داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان