رییس فدراسیون: سرمربی تیم ملی والیبال تا اواسط شهریور مشخص می‌شود

رییس فدراسیون والیبال از مشخص شدن سرمربی تیم ملی والیبال تا یک ماه بعد از پایان المپیک /اواسط شهریور/ خبرداد.

رییس فدراسیون: سرمربی تیم ملی والیبال تا اواسط شهریور مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده بود گفت: مجمع امروز برخلاف مجمع روز گذشته یکی از استان‌ها بدون حاشیه و در یک فضای آرام برگزار و خوشحالیم اعضای مجمع با حضور یکدل خود رییس رشته مهم و مورد هواداران با تعصب این استان و شهر ارومیه را انتخاب کردند.

وی افزود: آذربایجان‌غربی از مهم‌ترین استان‌های والیبالی کشور است و ساماندهی هیات این استان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود و فدراسیون از این استان حمایت خواهدکرد و یقین داریم شاهد روزهای خوب و موفقیت‌آمیزی برای درخشش والیبال استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه خواهیم بود.

تقوی درخصوص تیم ملی با تایید خارجی بودن سرمربی آینده والیبال گفت: بنا به قولی که به جامعه والیبال داده‌ایم تا یک ماه بعد از اتمام المپیک پاریس /اواسط شهریور/ سرمربی جدید تیم ملی معرفی و اعتقادی به طولانی کردن این انتخاب نداشته و از فرصت طلایی بعد از المپیک برای تقویت تیم ملی استفاده کنیم و در این خصوص رایزنی‌هایی انجام گرفته و تلاش ما انتخاب هر چه زودتر سرمربی است.

رییس فدراسیون والیبال درخصوص مشکلات لیگ برتر گفت: نظام لیگ نیازمند بازبینی جدی است و باید به سمت لیگ حرفه‌ای حرکت و منابع درآمدی برای باشگاه‌ها و بازیکنان تعریف و نظام کنونی لیگ تغییر کند، ساختار فدراسیون والیبال مورد بررسی جدی قرار خواهد گرفت که سازمان لیگ یکی از این تغییرات خواهدبود.

در مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی، «بهنام صاحبی» با کسب همه 28 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد و شاهین کهنمویی دیگر کاندیدای حاضر رایی کسب نکرد و دو کاندیدا نیز انصراف دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان