تلاش طارمی‌ برای رسیدن به ترکیب اصلی اینتر

مهاجم ایرانی اینتر در تلاش برای بازگشت به جمع نفرات اصلی این تیم مقابل لچه است.

تلاش طارمی‌ برای رسیدن به ترکیب اصلی اینتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی طارمی در نخستین مسابقه فصل جدید سری آ ایتالیا به دلیل دوری از تمرینات اینتر میلان و مصدومیت کوتاه مدت اخیرش، حضور تعویضی مقابل جنوآ داشت و زمان کمی برای خودنمایی به دست آورد، اما در تمرینات روزهای گذشته شرایط کاملا بهتری از خود به نمایش گذاشته تا بتواند به ترکیب برسد.

به گزارش ورزش سه، ستاره اینتر پس از امضای قرارداد با این باشگاه، شروع استثنایی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل داشت و در سه مسابقه پیاپی مقابل لوگانو سوئیس، پرگولتسه ایتالیا و لاس پالماس اسپانیا که در ترکیب قرار گرفته بود، 5 گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و 2 پنالتی گرفت ولی مصدومیت نگذاشت تا این روند را در رقابت‌های سری آ داشته باشد.

طارمی پس از دبل مقابل لاس پالماس، در سه دیدار تدارکاتی متوالی برابر پیزا ایتالیا، الاتحاد عربستان و چلسی حضور نداشت، اما در هفته اول سری آ برابر جنوآ به فهرست بازگشت و به‌عنوان یار تعویضی به زمین رفت که شانس گلزنی یا پاس گل به دست نیاورد ولی در تمرینات اخیرشان نشان داده احتمال دارد به ترکیب برگردد.

ستاره ایرانی اینتر که در سه حضور ثابت در ترکیب در دیدارهای تدارکاتی گلزنی کرده، پاس گل داده یا پنالتی گرفته، می‌خواهد در مسابقه فردا شب که تیمش میزبان لچه است، به جمع نفرات اصلی برگردد و درخشش خود را در سری آ آغاز کند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان