توسعه فعالیت دانشگاه علمی کاربردی قزوین در حوزه الکترونیک

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین گفت: با آغاز به کار مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت کنتورسازی ایران، فعالیت این دانشگاه در حوزه‌های تخصصی الکترونیک، مخابرات و هوش مصنوعی توسعه یافته است.

توسعه فعالیت دانشگاه علمی کاربردی قزوین در حوزه الکترونیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «دکتر محمد دوسرانیان مقدم » رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین ،با بیان اینکه آموزش‌های تخصصی این مرکز آموزشی در محیط واقعی کار و در جوار صنعت صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: شرکت کنتورسازی ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های شهر صنعتی البرز در زمینی به وسعت 4 هکتار و 30 هزار مترمربع فضای تولیدی، اداری و آموزشی از سال 1347 فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر دوسرانیان مقدم اظهارکرد: علاوه بر تولید کنتورهای هوشمند برق، فعالیت شرکت در سال‌های اخیر در حوزه تولید پنل‌های خورشیدی با ظرفیت سالانه 500 مگاوات در سال، اینورترهای هوشمند و لامپ‌های کم مصرف نیز توسعه یافته است.

وی با اشاره به چشم‌انداز توسعه استان قزوین در سند آمایش سرزمینی مصوب شورای عالی آمایش سرزمین در سال 1399، بیان کرد: در این سند که مبنای توسعه استان در افق 1424 قرار دارد، بر نقش محوری تولید دانش و فناوری‌های پیشرفته توسط مراکز آموزش عالی و صنایع های‌تک و دانش‌بنیان تاکید شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین  تصریح کرد: بنابراین دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای ایفای نقش خود در توسعه استان با همکاری شرکت کنتورسازی ایران به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده کنتورهای هوشمند برق در خاورمیانه اقدام به راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی تخصصی صنعت برق، مخابرات و هوش‌مصنوعی نموده است.

دکتر دوسرانیان مقدم با اشار به اینکه پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت کنتورسازی ایران بر اساس طرح تضمین اشتغال دانشگاه است گفت: در راستای بهبود کیفیت آموزش مهارت‌محور، دانشجویان این مرکز با استفاده از ظرفیت کارگاهی و آزمایشگاهی شرکت در محیط واقعی کار آموزش دیده و در صورت دارا بودن شرایط لازم همزمان و پس از پایان دوره تحصیل در این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین  خاطر نشان کرد: علاوه بر این، با استقرار بیش از 500 شرکت تولیدی – صنعتی در شهر صنعتی البرز، تامین نیاز این شرکت‌ها به منابع انسانی متخصص نیز در اولویت بعدی مرکز آموزشی قرار دارد.

دکتر دوسرانیان مقدم اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت کنتورسازی ایران و جذب دانشجو در پذیرش مهر سال جاری در رشته‌های تخصصی شبکه‌های هوشمند برق، برق صنعتی، انرژی‌های تجدیدپذیر، ارتباطات داده‌ها و اینترنت اشیاء، گامی موثر در جهت راهبرد سند آمایش استان قزوین برداشته شود.

توسعه فعالیت دانشگاه علمی کاربردی قزوین در حوزه الکترونیک

لازم بذکر است؛ پذیرش دانشجو توسط مراکز آموزش علمی کاربردی از طریق پرتال سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org طی روزهای آینده آغاز خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی می‌توانید با شماره 09351825433 تماس حاصل نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان